/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Downloade Musikvideo
Fra : anrobi
Vist : 949 gange
87 point
Dato : 26-12-07 17:55

Vil meget gerne lære at downloade musikvideos i et format så jeg kan se og høre det på min DVD afspiller,Jeg er en dame på 68 år, så vær søde at forklare det på en nem måde. For et stykke tid siden fik jeg også gennem Kandu lært at downloade videiklip fra You Tube, og det fungerer godt,men de er i Flv format og det virker ikke ipå min DVD afspiller.

Anrobi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 18:48

Det klarer denne....

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Den konverterer fra flv til DVD

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-07 19:53

Du skal simpel hen have fat på YoutubeDownloader: http://youtubedownload.altervista.org/ jeg har desværre ikke tid lige nu til at komme med brugsanvisning, men kommer igen senere hvis ikke en af de andre kommer først og

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 26-12-07 20:28

prøvede at downloade det som refi anbefalede,men det lykkedes ikke for mig at få det til at virke, så jeg venter på en brugsanvisning fra o.v.n.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 26-12-07 20:41
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-07 22:30

Du skal nok få en brugsanvisnig, men hvad vil du bruge ? Super eller Youtubedownloader og hvilke andre programmer til videre forarbejdning har du ? Hvad vil du bruge til at brænde, har du Nero eller mangler du også et brænder program ? Vi kender ikke din computer og din erfaring, derfor forklar lidt mere om hvad du ønsker, for at vi ikke skal snakke forbi hinanden
Forresten er det kun videoer fra Youtube eller er det mange steder fra ?

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 27-12-07 09:33

Jeg har Windows Media Player. ITunes. Quick time player,Burn CDs & DVDs with RecordNow, og så har jeg en CD med programmet nero 7 essentials,men det har jeg ikke indstalleret på computeren, Har CD og DVD brænder og afspiller på computeren,You Tube Download Tool ( Techcrunch) get youtube- movie, AVS Video Converter, Replay Converter, Replay Media Catcher, Flash Video Player 1.3.3. Windows Movie Maker. Var det de oplysninger du havde brug for ??
PS.Hvad format skal en musik video være i ,for at jeg kan afspille den på min DVD afspiller ikke DVD afspilleren på computeren,men den jeg har stående inde ved siden af mit fjernsyn.

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 27-12-07 11:07

I første omgang er det videoer fra YouTube.
Min erfaring med computer er ikke særlig teknisk.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 11:23

Citat
PS.Hvad format skal en musik video være i ,for at jeg kan afspille den på min DVD afspiller
det står på DVD afspilleren og/eller i manualen, på min ældgamle og billige DVDafspiller står der oven over skuffen som jeg lægger DVD i, at den afspiller DVD-MP3-Picture CD-CD-CDRW, den behøver jeg så ikke at brænde en DVD til, men kan nøjes med en billig CD, desværre kender jeg ikke ret mange af de programmer du har, Burn CDs & DVDs with RecordNow lyder som noget der kan klare opgaven, i aftes brugte jeg Nero til nogle Youtube klip, den kan lave videofiler ud af AVI filer som Youtubedownloader har lavet, den kan nemlig ud over at hente videoen også omdanne den til andre formater, jeg er ikke så stærk i de forskellige fil formater og bliver måske belært af andre som læser med, jeg mener at en DVD er VOB filer, dem kan Super lave ud af dine FLV videoer, vil du det altså bruge Super til at omdanne til VOB, så vil jeg forklare hvordan, eller kunne du måske få lyst til at installere Nero 7 og slippe lidt nemmere om ved film fremstillingen ? Youtubedownloader er den fra mit første indlæg, den har den store fordel frem for andre værktøjer jeg har prøvet, at videoen har samme navn som på Youtube og ikke get_video som mange andre

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 27-12-07 12:04

Jeg vil gerne bruge Super.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 12:09

Kan du vente til i aften ? Jeg har pludselig fået en hasteopgave, så vil jeg gerne lave en tegn og fortæl mappe og lægge op til hentning, du har hentet og installeret Super ? Så du er klar når forklaring kommer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 12:39

Den originale Super er her: http://www.erightsoft.info/GetFile.php?SUPERsetup.exe den fra Afterdawn er vist modificeret jeg er i gang med at hente Super, til min nye hurtige computer, når den er hjemme, tager jeg til byen og kommer først hjem i aften, så skal der omdannes

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 27-12-07 13:54

Har nu downloadet Super, håber det er det rigtige, så jeg er klar til i aften.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 20:14

He he nu er jeg i gang med at brænde min første DVD video nogensinde jeg vil jo lige se hvordan en sådan opfører sig i DVD maskinen, jeg har omdannet flv filer med Super, ved du hvilken filtype du vil have omdannet til ? Jeg kan jo lige så godt bruge den rigtige i vejledningen, jeg kender ikke hvilke filtyper dine brænder programmer gerne vil arbejde med jeg bruger Nero Vision fra Nero 7 til formålet, og det er en langtids projekt, der er en time tilbage, det er en anden computer der er i gang med DVDen, lige så snart den har fået pusten igen, går jeg i gang med manualen til Super
Jeg har ikke brændt DVDer før, fordi min afspiller kan spille MPEG filer brændt på en CD, det er meget billigere

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 27-12-07 20:56

Jeg er ved at blive forvirret, og måske forstår jeg ikke rigtig hvad du mener, men på min DVD maskine står der, DVD/Super VCD/MP3/VCD/ CD/ CD-R & CD-1 afspiller.

Kommentar
Fra : juli3913

Dato : 27-12-07 21:21

du kan gå ind på google og søge under bear sheare og downlode det når du har den skal du søge i den på det musik du skal have

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 27-12-07 21:57

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 21:58

Det sidste indlæg fra juli3913 har ikke noget med dit spørgsmål at gøre.
Jeg tror faktisk at du kan afslippe MPEG videoer brædt som data på en CD, men nu får du vejledningen til DVD, min blev vellykket, det var disse links som var grundlaget for min første DVD:

http://youtube.com/watch?v=1KpaSeVk6t0

http://youtube.com/watch?v=QSmbr66SzNo

http://youtube.com/watch?v=EbLV-4ucAJY

http://youtube.com/watch?v=nM9Ou5noW18

http://youtube.com/watch?v=6GzaVVDomT4

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 22:00

Der mangler et N, sæt det venligst ind hvor det mangler nu ikke mere snak, jeg skal være færdig med vejledningen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 23:52

Nu er vejlednigen klar, jeg søger i øjeblikket en til at læse korrektur, om lidt bliver den lagt op på Peece

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 00:54

Der kom ikke nogen for at se vejledningen igennem, men nu kan du hente den ved at klikke på linket og klikke på Download fil: http://peecee.dk/?id=87256 det er en RAR fil, hvis du ikke kan åbne den, så hent det gratis program 7zip, det er den øverste exe fil du skal hente og installere før du kan åbne vejledningen: http://www.7-zip.org/download.html
Desværre kender jeg ikke dine brænder programmer, men hvis du vil bruge Nero 7, så kan jeg komme med mere hjælp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 00:59

Hvis dine FLV filer hedder get_video, så skal du måske omdøbe dem først, højre klik på filen og klik på Omdøb, giv filen et navn og slut af med .flv, det er vigtig at du husker punktum flv til slut

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 28-12-07 18:43

Til o.v.n.
Jeg kan ikke hente vejledningen, eller åbne i det filformat du sendte i, har gjort alt du skrev,og mere til, men uden resultat. Jeg har nok gabt over for meget. Kan ikke konvertere Flv filer til et andet format,og det var det jeg ville, og jeg har indstalleret alle tænkelige programmer til hjælp, men ingenting lykkedes for mig, så jeg må nok opgive og erkende at det er for avangeret for en gammel dame. Men mange tak for hjhælpen,jeg er meget glad for at kunne benytte mig af jeres ekspertise.
Godt nytår.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 18:48

Hvis du stoler på mig, at jeg ikke vil misbruge din mail adresse, og den vil aldrig komme videre, så kan du skrive mailadresse i et privat indlæg, så kommer pakken i åben form så du kan se indhodet, giv ikke op, det er ikke menesket lod at give op

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 19:02

Jeg fik lavet en meget fin DVD af de 5 link ovenover, den er næsten lige så god som når fjernsynet sender, min mail adresse står i min profil, du skal bare sætte @ ind

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 28-12-07 19:59

Nu mangler jeg bare YouTube downloader, de link hvor jeg har kikket på ser ikke ud som Screen billederne du sendte?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 20:43

Har du nogle filer allerede ? Ellers er YoutubeDownloader at anbefale: http://youtubedownload.altervista.org/ den er som Super gratis, det er kun billede 01 der er om download, de andre 7 er med programmet Super

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 20:45

Det er et lille program, som du skal installere, ikke som de andre hvor det er en side du går ind på

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 29-12-07 00:02

Jeg har fået installeret det lille program " YouTube Downloader, og har printet manualen ud, og prøvet trin for trin,alt gik glat men da jeg så fik brændt en DVD, meldte min DVD maskine ERROR. SÅ NU HAR JEG INSTALLERET NERO 7 SUPER. Så må jeg se om det så virker.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-07 01:03

Klik på Start og på Alle programmer, gå op og hold musen på Nero 7 Essentials, gå ud og hold musen over Foto og video, højre klik på Nero Vision Essentials og klik på Fastgør til menuen Start, så er det bare at klikke på Start og gå op og klikke på Nero Vision for at åbne programmet som du skal bruge næst efter Super, jeg tilføjede alle mine 5 filer på en gang og fik en flot DVD ud af det, har netop nu i aften vist den for familien når du har åbnet Nero Vision klikker du på Brænd DVD og DVD video, så kommer der nogle tips hver gang du kommer til et nyt vindue, du kan vælge at de ikke skal komme eller bare lukke dem, klik Tilføj video filer, du kan tilføje flere på en gang, hold Ctrl tasten nede mens du klikker på filerne en efter en, klik så på Åben, der går lidt tid hvis du har tilføjet flere filer, der er en blå streg forneden som viser hvor meget plads der er brugt, er der mere plads kan du tilføje flere filer eller klikke på Næste, der kommer igen et tip som jeg lukker, under billedet til venstre står der med små bogstaver Sidehoved, der skriver du navnet på din DVD jeg kaldte min for Disney Juleshow, til højre kan du vælge billedet som er på hoved menuen, jeg lod den stå på standard, og klikkede Næste, der er så en "fjernbetjening" til højre den kan du bruge for at se din video, jeg regnede med at den var ok, så jeg klikkede Næste, der har du et sidste syn på videoen før brænding, læg en tom DVD skive i din DVD brænder og klik på Brænd nederst til højre, og så er det kaffe tid, det tog 5 kvarter for min computer at forberede og brænde DVDen
God fornøjelse

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 09:11

Vis det er i orden o.v.n,vi kan forbedre og tilføje til
den vis du har lyst/gider og give den en permanent plads
på siden>
http://manse9933.dk/un_sider/temp/super_guide/

Tog fem minutter,jeg har beskåret billederne lidt,så de kan være på de flestes skærme.

Jeg fjerner den vis du ikke synes det er i orden.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 09:15

Måske tilføje>
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=114517#1290775

Jeg skal bare bruge en sammenhængende txt med punktummer og kommaer for at kunne formaterer den lettere
til html.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-07 12:32

Det må jeg nok sige Manse9933 med alle mine fejl og gentagelser du kunne da godt have rettet i teksten på billederne bare jeg havde vist at du ville have den, så var den ikke kommet på Peecee, der er mange som ikke kan åbne RAR filer, og hos dig kan man bare gå ind og læse linket til Super, kan du ikke lige rette det til denne: http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html der er download link i bunden, når man kommer ind på forsiden, skal der bladres lidt rundt før man finder linket, har du vist siden frem i Kandu tip

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 12:39

Citat
du kunne da godt have rettet i teksten på billederne

Du kan bare lave dem om du der du
link rettet,er der mere du vil have med så råb højt og jeg smider det op.
Jeg er ved at lave en duide under sektion så vis du har flere af slaksen så giv her giv her

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 12:41

duide guide

linket vil ændre sig når jeg har lavet guide sektionen.

Du kan også downloade din guide i bunden af siden(offline brug)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 12:42

har du 7zip så kan den også lave almindelige zip filer,lyn hurtigt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-07 12:43

Dit sidste indlæg Manse9933 skal det tolkes som, at du vil have en billedguide til Nero også
anrobi, de sidste indlæg har ikke ret meget med dit spørgsmål gøre, spring let hen over Manse9933 og min konversation

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-07 12:45

Jeg har 7zip, men da den stadig stod på 98% efter et kvarter, annulerede jeg og brugte Winrar

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 12:45

linket ændres til forsiden aligevel,jeg tror han er molbo

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 12:47

jep,o.v.n jo flere guide's jo bedre,jeg skal også igang med at lave nogle når jeg har tid.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 12:50

jeg bruger kun 7zip og har ingen problemer,måske en gang regclean vil hjælpe,zip filen i bunden af din guide er
lavet med 7zip og tog to sec.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-07 12:52

Nå så må jeg jo øve mig har du en Kontakt webmaster på din side, hvis der nu var et eller andet ? jeg kan kun finde Gæstebogen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 12:57

den lille due i bunden ag siden,men du kan da få et mail adresse,jeg har tovl af slaksen
Jeg laver lige en PM.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 12:59

af

http://manse9933.dk/index.htm#mail_1

Finder lige en mail adresse.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 13:23

mine indstillinger i 7zip
http://manse9933.dk/un_sider/temp/7zip.jpg

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 16:39

Link til din guide(ændret)fjerner den anden fra temp.

http://manse9933.dk/un_sider/html/pc_info.htm

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 29-12-07 16:43

Så har jeg lige det sidste spørgsmål til o.v.n. ( Måske )
Efter jeg har kopieret URL adressen Ind i YouTube downloader, og gemt filerne på computeren i Flv format, skal jeg så stadig bruge SUPER ?? også efter jeg har installeret NERO ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 16:59

o.v.n har vist gæster,ja til dit spørgsmål,nero er kun til at
brænde Cd'er med det konverterer ikke filerne,der
skal du bruge SUPER.
http://manse9933.dk/un_sider/html/guide/super_guide/index.htm

og så brænde dem med nero til cd/dvd.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 17:00
Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 29-12-07 18:17

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 29-12-07 20:44

Når jeg har hentet filerne til omdannelse i Super,får jeg denne meddelelse =
You have set Super to only encode the first 30 sec.of the input,
hvor retter jeg det ?

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 29-12-07 22:33

Har fundet ud af det med de 30 sec. i Super.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-07 01:15

Jeg håber det lykkes for dig, Man9933 og jeg havde en privat snak og det er korrekt at jeg har haft gæster, nu er der nogenlunde ro i huset igen, så jeg ville lige checke hvordan det går for dig, det er korrekt som Manse9933 skriver, Super omdanner til VOB filer som Nero kan arbejde videre med, hvis du har fulgt min vejledning, så har du oprettet eller valgt en mappe som Super gemmer VOB filerne i, og du har ladet Super omdanne, så træder denne vejlednig i kraft: http://www.kandu.dk/spg114517.aspx#1290775
Indtil den første smiley fortæller jeg hvor du starter Nero Vision og hvordan du kan gøre den nem at finde næste gang du vil brænde en DVD (tiføj til menuen Start)
I anden linje under første smiley hvor der står Tilføj, der finder du de VOB filer som Super har lavet og går videre efter den opskrift jeg har lavet i indlægget
PS tror du at du og andre kan have gavn af at jeg laver en billed guide til Nero, lidt lige som den jeg har lavet til Super, jeg har aftalt med Manse9933 at han vil lægge den på sin side, så er det jo bare at linke til guiden, når der er tvivls spørgsmål ?

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 30-12-07 10:30

Det lyder som en rigtig god ide.
Når jeg brænder projektet til disken vises der en lille skærm med videoklippet oppe til højre, men der er ingen lyd ? og da det er musik-video jeg vil brænde, skulle der jo gerne være lyd på.

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 30-12-07 10:31

Det lyder som en rigtig god ide.
Når jeg brænder projektet til disken vises der en lille skærm med videoklippet oppe til højre, men der er ingen lyd ? og da det er musik-video jeg vil brænde, skulle der jo gerne være lyd på.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-07 13:59

Kommer igen senere, jeg skal have huset fyldt med gæster igen i dag, der hvor du mangler lyd, er det når du prøveser din DVD inden brænding ? Eller har du brændt en DVD og ingen lyd har på den ? Hvis det er under prøven, så var der vist heller ikke lyd hos mig, er ikke helt sikker, kan ikke nøjagtig huske det, og har ikke tid til at prøve lige nu

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 02-01-08 15:37

Til o.v.n
Rigtig godt nytår, og tak for en virkelig god og professionel hjælp.
Lige for at fortælle at det er lykkedes for mig at konvertere i Super, brænde i Nero, og se/ høre det på Video, men ikke på min egen DVD maskine, så før jeg opgav helt, prøvede jeg den brændte DVD hos en veninde, og det virkede, så måske skal jeg skifte min DVD ud,nu da jeg har lært det,takket være dig. Mange hilsener og tak endnu en gang.
B.....
PS.
Kan jeg ikke overføre mine point til dig ? og hvordan.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 87 point
Dato : 02-01-08 16:47

Selv tak , godt det lykkedes for dig bare ærgelig der er så længe jul, hvis du vil ønske dig en DVD afspiller overføre point mener du acceptere svar, så klikker du på Accepter i det indlæg som hjalp dig mest, hvis det er mig der har skrevet indlægget, som du accepterer, så ryger pointene ind på min slunkne konto Godt nytår

Godkendelse af svar
Fra : anrobi

Dato : 02-01-08 19:05

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-08 20:12

Selv tak godt du kom i gang, nu er der noget at tage fat på, her i vintermørket