/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Fiske
Fra : AnZza
Vist : 473 gange
20 point
Dato : 17-12-07 16:31

hejsa...
jeg har fået fisk i jule gave hvordan vil de se ud nar de er gravide jeg tror en af mine er hvordan vil de se ud er mit spørgsmål

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 17-12-07 16:43

Det kommer sandelig an på hvad det er for nogen fisk.

Nogen fisk føder unger, mens andre lægger æg.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-12-07 16:54

De vil helt givet se gravide ud!
Ok hvorfor tror du den ene er gravid?
Er den tyk? det er mest det man kan se det på, uanset om de føder levende unger eller er tykke af æg.
Held og lykke med dem. Det viser sig snart om de vil yngle.

Godkendelse af svar
Fra : AnZza

Dato : 17-12-07 18:59

Tak for svaret dova.jeg har slørhaler... og den ene ligger bare på bunden men nogle gange svømmer den også hvis de er gravid hvad gør den så??

Kommentar
Fra : AnZza

Dato : 17-12-07 19:00

ja.. den er tyk.. og den ligger sig på bunden ... hvor den ligger og ser sød ud men man tror den er død men så går der nok et par minutter og så svømmer den rundt som en vild.

Kommentar
Fra : AnZza

Dato : 17-12-07 19:01

men.. dova eller valde?? hvad betyder yngle sig?? som valde skrev

Kommentar
Fra : AnZza

Dato : 17-12-07 19:02

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-12-07 22:05

Yngle betyder at få unger.