/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Find en mus til mig
Fra : o.v.n.
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 16-12-07 18:39

Er her nogen som har nogle link til trådløse mus ? Gerne en i kender, men ikke en betingelse, kravene til musen er: En lillebitte dims i usb stikket (ikke en som kan knække af) pris 200-300 kr. cirka og så skal den bruges til en bærbar med Vista Premium Home
Jeg bliver hvis i gider hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 18:54

http://www.gadgetsiden.dk/?p=102

Den helt rigtige - men prisen holder ikke.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-07 19:01

Jeg melder pas. Bruger mus med livline.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-12-07 19:04

De få der har købt Nano (fra refis link) er vilde med den.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-07 19:05

Min mus har også hale, det er til en gave derfor er der krav til prisen, den her hvad vil i mene om den, der står: V320 er en trådløs mus med minimodtager som kan gemmes inden i, gør arbejdet mere komfortabelt uanset hvor du er.
Kan jeg så forvente at det er en lilebitte dims, og hvorfor er der aldrig billeder af computerdelen ?
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=910-000497&goto=productinfo&conceptbutik=&titletekst=Logitech%20V320%20Cordless%20Optical%20Mouse%20for%20Notebook%20/%20910-000497-%20midtdata.dk&mainfunc=link den er inderfor prisrammen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-12-07 19:12

Vi bruger nu stort set alle en lille Logitech mus med USB stik gemt inside til vore bærbare...
"Hjemme" på arbejde har vi Dock Stations med rulle mus foran tastaturet.

Rigtig hjemme har jeg (endnu) COMPAQ mus med ledning, som jeg bruger nu med venstre hånd.

Svend, der har haft næsten alle mus (og museskader) siden musen blev opfundet.
(min chef vil lave et muse museum efter mig, når jeg går på pension...).

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 19:19

Hvor står den v320 har minimodtager ?????

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 110 point
Dato : 16-12-07 19:20
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-07 19:52

Citat
Hvor står den v320 har minimodtager
her refi: http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/devices/133&cl=dk,da

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 19:55

Ja - de er jo smarte nok til ikke at vise billeder af den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 19:58
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-07 20:09

Den er jo slet ikke mikroskopisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 20:12

Næh...

Men det er den til nanoen.....

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-12-07 20:15

Den er ikke helt så flot som den jeg har, men tæt på...
Min kostede vist også godt 400 kr, Svend

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-07 20:32

Jamen hvorfor ikke afsløre hvilken lille gnaver du har svend

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-07 21:07

Mus med blueetooth, virker de med den indbyggede bluetooth i computeren ? Altså ingen udvendig dims på den bærbare

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-12-07 21:09

Jeg har musen, men ikke specifikationen her.
(og i morgen skal jeg ikke på arbejde, men besøge Odense Universitet; vi kan mødes der?)

Den er lille og kompact, lysegrå med mørkegrå sider, midtertast med 4 pile, ikke scroll,
(jeg plejer at indlægge dobbelt klick her, det sparer på finger/arm/skulder bevægelser).

Låst i bunden bruges ikke batteri, åbnes den springer USB stikket frem,
men det gælder vist for de fleste nye Logitec modeller..

Tirsdag kan du få typebetegnelsen, men da er dette spørgsmål nok for længst afklaret, Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-12-07 21:39

Det med Bluetooth ved jeg ikke...

Vi har trådløse forbindelser, ikke via musen, indbygget i PC en, men ikke altid pålidelige.
Så vi bruger stadig net kabler. Når vi har WorkShop møder ligner mødelokalet en spagetti fabrik...

Vi har også telefon møde systemer, Webinar/Webex etc.
Det sidste system vi havde hed Same Time, det omdøbte vi til Next Time...
Nu har vi et andet, der heller ikke virker; ved den sidste Webex så vi kun billeder, ingen lyd.
Men sådan er der så meget, Svend

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-07 21:42

Citat
Tirsdag kan du få typebetegnelsen, men da er dette spørgsmål nok for længst afklaret, Svend
ja forhåbenlig er den bestil til den tid, den skal bruges til julegave (hvorfor er jeg aldrig ude i god tid) den nærmeste nogenlunde velassorterede butik er El Giganten, og der er 55 kilometer, så hvis jeg kunne finde en til levering, ville det være fint, måske skal jeg bare købe og håbe den kan bruges

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-07 23:55

Det bliver sikkert en mus med blå tænder
Citat
As the name would suggest, the Logitech Bluetooth Mouse is ideal for notebooks with integrated Bluetooth receiver.

Kommentar
Fra : RHJN

Dato : 17-12-07 01:33

Syn's da lige du skulle kigge på denne hersens: http://www.cbsd.dk/shop/sharkoon-mobile-laser-1271p.html

;)

Tak for din hjælp ...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-12-07 01:40

Duer ikke rigtig, på ønskesedlen står der Trådløs

Kommentar
Fra : RHJN

Dato : 17-12-07 02:24

oooops :o

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-12-07 13:54

Tak for svaret svendgiversen. jeg fandt den jeg valgte, gennem Edbpriser, der kunne jeg vælge kun at søge på bluetooth, derfra kom jeg til pc-netto men valgte ikke den som linket førte til, og fandt denne som jeg købte: http://www.pc-netto.dk/produkt/1000100383/Logitech-V470-Tradlos-Bluetooth-Laser-Bla.html der faldt så lidt mere i kurven da jeg var derinde

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-12-07 17:16

Tak o.v.n.

måske køber jeg snart samme type til derhjemme, Svend