/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
php filer visés i koder !
Fra : freddiemercury
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 16-12-07 16:11

hejsa
jeg har lige importeret en webside hvor der er nogle .php filer som jeg gerne vil åbne evt udskrive
men de viser kun kode/tekst

hvilket værktøj skal jeg have fat i ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-07 17:01

Du skaL INSTAllERE EN INTERNET-SERVER SOM F.EKS. aPCHE ElLER mICROSOFT iiS PÅ DIN PC for, AT KUNNE AFVIKLe serverside kode som:

PHP, ASP, PerL EllER ANDEN cgi

.+.+.+eLlers viL KODEN VISES SOM Alm+. tekst i (X-)htmL DOKUMENTET.+

..OG UNDSKYld tekstformateringen i dette indLÆG+. mIT KEYBOARD ER SYGT

= HARDWAREFEJl !!!

</MOlokyLE>

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 16-12-07 17:11

hejsa
ja den er da helt galt med dit keyboard

hvordan instal. jeg en server og er det svært ?
jeg kører xp

Kommentar
Fra : Runemadsen

Dato : 20-12-07 16:24

Det er slet ikke svært.. jeg bruger uniformserver (en pakke med apache og MySQL)... her er alt hvad du skal bruge.

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53691&package_id=48193

Og der er der en installationsfil du bare kører, og så er det lige ud af landevejen.. :D... held og lykke med det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-12-07 18:29

Skal DET VÆRE EN iNTERNET SERVER FRAI MICROBlød?

Så tjek hvad de seLV SKRIVER:+ http://www.microsoft.com/WindowsServer2003/iis/default.mspx

.+.+eller denne 'skod-LØSNING' :+ http://microsoft.toddverbeek.com/phttpd.html

Faktisk ka' det bedre betaLE SIG AT ANSKAFFE EN GRATIS HOST OG BENYTTE DERES SERVICES, SÅledes man kan teste sin serversde kode on-lINE+.

</moLOKYle>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-12-07 18:31

altså:+

1.+) TiLMEld dig en gratis hjemmeside host med relEVANDT SERVERSIDE UNDERSTØTTEldse:+

a.+) PHP

+.+.EllER+:

b.+) ASP

2.+) UpLOAD DIN KODE OG TEST DEN DÉR !

</moLOKYle>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 20-12-07 18:35

+..+eLler er det 'bare' fordi du har 'glEMT' AT OMDØBE DINE FIler fra:+

*.HTM eLler *.HTML

..TIl:

*.php eller *.asp

???

</MOlokyLE>

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 03-01-08 16:51

Tak for svaret molokyle.