/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
lås mapper
Fra : knt9347
Vist : 2367 gange
200 point
Dato : 13-12-07 23:27

findes der nogle programmer der kan låse mine ( nogle ) mapper

Kommentar
Fra : knt9347

Dato : 13-12-07 23:28

bruger Vista

Kommentar
Fra : mjbest

Dato : 13-12-07 23:53

Der findes et hav af software der kan kryptere og password beskytte filer og mapper, men det meste er noget skidt.. du risikerer ganske enkelt at miste dine filer!
Jeg har selv brugt AxCrypt nogle gange, til at beskytte enkelte filer. Det understøtter ikke kryptering af hele mapper, og jeg kender ikke umiddelbart til et godt program specielt rettet imod det.

AxCrypt kan hentes her, hvis du vil give det en chance:
http://www.axantum.com/AxCrypt/

Alternativt kan du bruge WinZIP til at lave password beskyttede .zip filer (som i Vista i praksis vil fungere som mapper).

/ MJ

Kommentar
Fra : mjbest

Dato : 13-12-07 23:56

hehe nå nu faldt jeg over et OpenSource program, der kan lave en fil, som i praksis virker som et ekstra, krypteret drev på PC'en. Det er måske løsningen:
http://www.truecrypt.org/

/ MJ

Kommentar
Fra : fuck123456789

Dato : 14-12-07 03:45

Folderr lock / akala låser dine EXE filer med oassword
søg selv på på GOOG / kandy og det er dit

PM ______________er at foretrække

Kommentar
Fra : fuck123456789