/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Daglige point ved log-ind
Fra : tljmin
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 13-12-07 20:38

Hejsa....

Er det ikke meningen, at man skulle have 20 point hver dag, når man logger ind første gang? Disse point får jeg i hvert fald ikke - nogen der ved hvorfor?

tljmin

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-07 20:42

Jeg får da mine 20 point om dagen, hvis jeg logger på med min profil.

Men nu har du jo brugt 100 point på dette spørgsmål, de bliver jo fratrukket dine ledige point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-07 20:45

Du har jo stillet nogle spørgsmål

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=265056

det bliver dine ledige point brugt til.

Kommentar
Fra : tljmin

Dato : 13-12-07 20:47

Det var faktisk heller ikke meningen at jeg ville give så mange point for spørgsmålet - det var lidt af en slåfejl. Jeg forstår altså ikke det med de daglige point, har prøvet at kontakte Kandu, men de svarer ikke

Kommentar
Fra : tljmin

Dato : 13-12-07 20:48

Jeg ved godt at jeg har stillet nogle spørgsmål, og at der så selvfølgelig fratrækkkes point, men jeg kan stadig ikke se at jeg får point, når jeg logger ind...Nå fred være med det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-07 20:52

1 gang om dagen kan du få tilskrevet 20 point, som du kan bruge til at stille eller købe et svar for.

Men for at få tilskrevet de 20 point, så kræver det at du logger dig på kandu med din profil.

Du kan også læse kom godt i gang

http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-07 20:57

Du må så holde øje med hvor mange point du har, når du logger af og læg mærke til om dine point er steget dagen efter, når du logger på.

Du får ikke en medd. fra kandu om point med mindre du er på ved midnatstid 0:05

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-12-07 21:02

jeg får mine

Kommentar
Fra : lindababy01

Dato : 13-12-07 21:07

Hello dear,
how are you today i hope that every things is ok with you as is my pleassure to contact you after viewing your profile which really interest me in having communication with you if you will have the desire with me so that we can get to know each other better and see what happened in future. i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication and to know all
about each other,here is my email (lindababy41@yahoo.com)
i will be waiting to
hear from you as i wish you all the best for your
day.
yours Miss linda

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-07 21:15

Nå så er der spam igen .... lindababy01

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-07 21:15

Citat
Hello dear,
how are you today i hope that every things is ok with you as is my pleassure to contact you after viewing your profile which really interest me in having communication with you if you will have the desire with me so that we can get to know each other better and see what happened in future. i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication and to know all
about each other,here is my email (lindababy41@yahoo.com)
i will be waiting to
hear from you as i wish you all the best for your
day.
yours Miss linda

En af de helt slemme.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-07 21:21

Nu har jeg fadme fået den mail TO GANGE så dear Linda, fuck off

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-07 21:27

Hun er blacket her

Kommentar
Fra : tljmin

Dato : 13-12-07 23:24

Jeg har også blacklistet hende - gider bare ikke dn slags mails...- Får dem også hele tiden på min private e-mail.

Kommentar
Fra : sirenita

Dato : 21-12-07 00:02

hej alle..
har samme problem. oprettede bruger d. 13.12.07, fik mine 20 point for dette, og har siden logget mig ind hver dag, men har ikke faaet et eneste point siden da..
og kandu svarer ikke paa mine mails.....
PORQUE????????????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-08 17:59

tljmin

Får du dine point nu