/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
"Det Syvende Bånd" Læst den?
Fra : Hanana
Vist : 745 gange
150 point
Dato : 10-12-07 10:42

Hej, er der nogen, der har læst "Det Syvende Bånd" af Svend Åge Madsen?

Hvad synes I om den?

Har I læst andre?

Har ønsket mig alle hans bøger i julegave - så er der da noget at vælge!!! Men hvilke er de bedste?

Kommentar
Fra : Svendogmig

Dato : 10-12-07 10:46

Ja, den er lidt underligt... Men god! Alt det om kronofysik, kvantefysik etc er lidt svært at forstå.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-12-07 10:48

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 5

Kommentar
Fra : Svendogmig

Dato : 10-12-07 11:13

Hvor irelevant Teil.
Det er lige det, vi har brug for her på Kandu, mennesker som dig. :) Skønt, tak, god jul, jeg elsker dig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-07 13:24

Har desværre ikke læst netop den, men har læst både "Tugt og utugt i mellemtiden", "Se dagens lys" og en krimi han skrev under pseudonym "Blodet på mine hænder". Jeg finder dem alle meget læseværdige og specielt "Tugt og utugt i mellemtiden" hører efter min mening til de væsentligste danske bøger.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 10-12-07 13:29

Nej, jeg har ikke læst den. (var det ikke det du spurgte om???)

MVH

Kommentar
Fra : Hanana

Dato : 10-12-07 14:20

Jo, det var det, jeg spurgte om ;)
Der er bare et par ting, jeg ikke forstår i den.
Al deres snak om religion. Men mangler stadig 50 sider, så jeg håber, Svend får forklaret det lidt senere lidt bedre! ;)

Tugt og utugt har vi her i huset, så den glæder jeg mig til at læse. Se Dagens Lys har jeg læst - den var fantastisk!

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 10-12-07 20:07

Jeg synes at "At fortælle menneskene" er den bedste.

Se i øvrigt: http://www.kandu.dk/Spg113520.aspx

Kommentar
Fra : Hanana

Dato : 10-12-07 20:15

Super tak... Jeg prøver at se der... :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-12-07 16:18

Citat
Hvor irelevant Teil.
Det er lige det, vi har brug for her på Kandu, mennesker som dig. :) Skønt, tak, god jul, jeg elsker dig.

Vrøvl med dig.