/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Yuzbasi Hotel i Marmaris?
Fra : MariaWB
Vist : 1626 gange
100 point
Dato : 10-12-07 00:29

Jeg har kun fundet ét indlæg herinde om dette hotel, og det var negativt - og fra 2003. Jeg har til gengæld fundet et indlæg her - http://www.holidaywatchdog.com/36863-Marmaris-Yuzbasi_Hotel-Holiday-Review.html - der roser det, og det er fra i sommers, og der står også på Tyrkiet Ekspertens hjemmeside, at hotellet er nyrenoveret, så jeg vil gå ud fra det har fået en overhaling siden 2003.
Indlægget var heller ikke begejstret for Tyrkiet Eksperten som rejseselskab, hvad mener I? Min bror anbefalede dem, og han har brugt dem i hvert fald en håndfuld gange hvor han og hans daværende kæreste købte r*vbillige afbudsrejser og virkelig nød deres ture. De har bl.a. besøgt Marmaris.

Jeg ender nok med at bruge Tyrkiet Eksperten og dette hotel trods dårligere svar, da det er det eneste sted jeg har fundet, jeg har råd til, og jeg skal afsted i starten af januar, så jeg ka ik vente til jeg har flere penge. Det ser nu også dejligt ud =)

~Maria

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-07 07:31

Regn med at du ikke får mere end hvad du betaler for.
Tyrkiet Eksperten er til lavpris, og renomeet er ikke storslået.

Kommentar
Fra : MariaWB

Dato : 10-12-07 22:29

Jeg ved godt det er lavpris, men det kan jeg også godt leve med da =) jeg har et MEGET fast budget, og har aldrig regnet med en luksuferie. Jeg ville bare høre, om det stadig er et sted man får madforgiftning af, og om man stadig risikerer at få stjålet sine ejendele når man forlader værelset.

Godkendelse af svar
Fra : MariaWB

Dato : 11-12-07 17:30

Tak for svaret transor.