/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ÅBNER IGEN
Fra : Tilde38
Vist : 670 gange
10 point
Dato : 27-11-07 09:41

nej.. jeg får stadig ingen point.. . OG nogen må gøre noget.. hvem bestemmer herinde???????? jeg har intet fået i 5 dage nu.. jeg bliver snart godt gammeldags jydsk rasende.. . og enormt fattig

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 09:45

og nu har jeg bagt en chokoladekage og gir mig til at trøstespise..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-07 09:45

Citat
jeg har intet fået i 5 dage nu

Jammen dog

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 09:47

ja.. det er bare for meget.. / eller lidt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-07 09:49

Hva pokker....chokoladekage er lisså godt....på en anden måde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 09:53

http://kandu.dk/Spg113101.aspx udspringer af dette spørgsmål hvis nogen er i tvivl

Tilde - du skulle ikke have lukket det andet spørgmål - tror jeg skrev noget om at holde det åbent til over midnat -

Kommentar
Fra : pve

Dato : 27-11-07 10:06
Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 10:11

miridt.. det hjælper jo ikke.. (og jeg gider ikke snyde mig til point) de skal falde promte når jeg logger på..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-11-07 10:28

Citat
jeg har intet fået i 5 dage nu

Det er jeg så helt sikker på, at Kandu ikke kan hjælpe dig med.......det kræver lige som lidt mere fysisk kontakt

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 10:36

LOOOOOL dova..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-07 10:40

Ja JA Dova. De har udegående medarbejdere. Derfor svarer de aldrig... de er ikke hjemme

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 11:09

de er i jylland..

Kommentar
Fra : pve

Dato : 27-11-07 11:48

Citat
de er i jylland..
- det synes jeg snart alle er

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 12:04

Kommentar
Fra : alka

Dato : 27-11-07 13:14

Det er først onsdag i morgen!

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 13:35

får man point når det er lillemoraften???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-11-07 13:42

Ja du skal da gøre dig fortjent til point jeg fik mine normale 20 af slagsen da jeg kom hjem fra arbejde kl 1.00, kun dagen før der - point

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-11-07 13:45

Prøv eventuel at skrive et pænt brev til teamet, det har jeg gjort 2-3 gange og fået svar ret hurtig
http://www.kandu.dk/contact.aspx

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 13:49

o.v.n hvad arbejder du med.. (sorry)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-11-07 13:51

Mørkets gerninger Tilde der står lidt i min profil

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 13:54

wow.. tak for tippet o.v.n.. jeg har skrevet til Kandu.. så må vi se om de svarer

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 10 point
Dato : 27-11-07 13:58

Citat
jeg har intet fået i 5 dage nu

HURRA for humor på Kandu

Citat
Det er jeg så helt sikker på, at Kandu ikke kan hjælpe dig med.......det kræver lige som lidt mere fysisk kontakt

- Jaaaa...når Kandutterne er i højt humør, skal man passe på hvordan man formulerer sig

Tak for en go' tråd Tilde

Jeg har ikke tid lige nu men jeg skal osse nok 'spytte i kassen'

(jeg er sq helt bange for hvad dét nu kan vendes om til )

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 27-11-07 14:27

Citat
(jeg er sq helt bange for hvad dét nu kan vendes om til )
-

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 14:53

vil.du.. kan du spytte????? ..

Kommentar
Fra : alka

Dato : 27-11-07 17:42

Tilde38, man får ikke poient, man får put!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-07 19:33

Hmmm... en blind høne kan vel osse få et put

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 19:36

akle.. nå for filen.. det gir ikke point?.. Så er jeg ikke interesseret..

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 19:37

klumme.. den blinde høne kan jo bare læne sig forover og håbe på at en hane rammer plet..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-07 20:37

Nåå ja. Det er jo sådan de datostempler æggene ik?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 21:05

står den ved indgangen??????? datoen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-11-07 23:51

Sådan Tilde - så er der SPYTTET (ja, jeg kan spytte!!)....

Hent det hér:

http://www.kandu.dk/spg113177.aspx

/Dorthe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 01:04

Tilde.......på æggene.

Bortset fra det, så fik jeg 20 point da jeg loggede på nu, men da jeg gik videre til en anden tråd forsvandt de igen... hihihi Længe leve Kandu.

Kommer til at tænke på en sætning de har skrevet i deres "ordensregler"
Citat
Det er fordi det er vores sider og vi har programmørerne der kan gøre det
Hvis de har programmørerne, så er det da meget de ikke bruger dem LOOL

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-11-07 01:29

Nu må Kandu teamet til at tage sig sammen jeg har lige oplevet det samme som Klumme fik mine velfortjente spørgepoint, klikkede på Seneste nye og vupti var de væk igen Tilde 38 har du mere chokoladekage ? Jeg trænger også til et eller andet trøstende lige nu

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-11-07 07:09

o.v.n.. der er masser af kage.. ellers bager jeg en ny.. ja.. utroligt med de point.. er de ved at lukke siden og holder ophørsudsalg??????
Ret smart at datoen kommer på ægget lige når det kommer ud.. så lærte jeg noget nyt igen..

Godkendelse af svar
Fra : Tilde38

Dato : 28-11-07 12:19

Tak for svaret vil.du. hurra for humor

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-11-07 12:24

Hvor er jeg bare enig Tilde!

LÆNGE LEVE HUMOREN!

Pænt tak men det var jo slet slet ikke meningen Tilde - jeg er DYBT beæret og mangler ord
Ihh altså...nu falder der osse en tåre, jeg er meget rørt!

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-11-07 12:42

jeg har tudkiks hvis du mangler..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 13:10

Du kan få en griner til at kvikke op på. LOOL

Citat
Jeg sad lige og passede mig selv og sked, da jeg hørte
fra den anden bås:
"Hejsa, hvordan går det?"

Jeg er ellers ikke lige typen, der starter en samtale på et herre-toilet, men jeg
ved ikke, hvad der gik af mig, da jeg svarede:
"Helt fint!"

Ham den anden sagde:
"Hvad laver du så?"

Hvad er det for et spørgsmål??? På dette tidspunkt synes jeg,
det var blevet lidt for bizart, så jeg svarede:
"Øhhh, det samme som dig går jeg ud fra...!"
Så nu prøvede jeg bare at skynde mig alt hvad jeg kunne, da jeg hørte
et andet spørgsmål:
"Må jeg komme over til dig?"
OK, dette spørgsmål er bare så underligt, men jeg tænkte kun på at være
venlig og afslutte samtalen, så jeg sagde:
"Nej... Jeg er lidt optaget lige nu!!!"

Og så hørte jeg ham sige...
"Prøv lige og hør... Jeg ringer tilbage om lidt.
Der er en eller anden idiot i den anden bås, der hele
tiden svarer på mine spørgsmål...!"

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-11-07 15:46

LOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 15:57

Man skal holde sin kæft når man er på lokum