/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Animation med PaintShop Pro XI
Fra : ivanovic1
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 20-11-07 13:58

Hej Alle,

Kan man lave animationsbilleder med Paint Shop Pro XI i så fald hvordan? Jeg har 3 billeder jeg godt kunne tænke mig at lave en animation ud af.

Mvh.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-11-07 14:13
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 20-11-07 15:22

hmm jeg mener ikke der er animation shop i den version ? - hedder den for i øvrigt ikke Paint Shop Pro Photo XI ???

Hvis jeg har uret så sorry - men du kan finde jasc animation shop på nettet - hvorvidt din samvittighed vil hente den ulovligt eller der skal betales er så op til dig

du kan sikkert bruge movies 13 herfra http://www.jansfreeware.com/jfgraphics.htm der er gratis og rimelig nem

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 17-12-07 14:54

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-07 14:44

velbekomme