/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hotel i København
Fra : Encrazed
Vist : 6633 gange
20 point
Dato : 09-11-07 11:06

Hej.

Jeg leder desperat efter et hotel som skulle ligge i københavn, som har jacuzzi på værelset.
Jeg har været inde på hotels.dk og søge, men den kunne intet finde

Så nu har jeg tænkt mig at spørge jer herinde, måske man kunne være så heldig, at der var en der vidste hvor at der lå sådan et hotel og hvordan man kunne komme i kontakt med det.

På forhånd tak.
Encrazed

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 30 point
Dato : 09-11-07 11:09

Du skal lede på et 5 stjernet m. suite. Sct Petri f.eks.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 11:11

Sorry. Det hedder Skt. Petri

Kommentar
Fra : Encrazed

Dato : 09-11-07 11:11

tak :)

har du nogen idé om hvad prisen normalt er for sådan et værelse fra fredag til søndag?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 11:13

Næææ, men et dobbelt vær på et 4 stj. koster omkring 12 -1.500 pr nat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 11:14

med mindre de kører et eller andet tilbud... en pakke med show og morgenbuffet....

Kommentar
Fra : Encrazed

Dato : 09-11-07 11:17

yiks! hun har bare at være glad for det så !!
men hun skal jo forkæles den kære kæreste :)

jeg siger tusind tak for hjælpen :)

Jeg kan bare ikke finde noget med at der er jacuzzi på værelserne :(

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-11-07 11:24

Der er ingen hoteller i København der som standard har Jacuzzi på værelserne, du skal have fat i en suite sandsynligvis på Skt. Petri som er nævnt, eller på Hilton.

Jeg tror ikke du kommer langt for ret meget under 2000 pr nat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 11:29

Nååå det var nu ikke meget hjælp, men du skal nok ringe til dem og spørge. Jeg kunne osse forestille mig at Radisson SAS Scandinavia Hotel på Amager har sån en mini pool, men det får du IKKE for 1500.

Du kan få på Grand Hotel fre - man 1 suite m. morgenmad 2 personer 3085 pr. nat. Tror du ikek bare du skal købe et lækkert telt og så hygge i det fri

Hvis du vil ha Grand, så ring på 3327 6912....det er bookingen. Spørg efter Søren og hils fra Klumme. Jeg syns det er pisdyrt, og det er ikke billigere de andre steder. Grand er 4 stj.

Kommentar
Fra : Encrazed

Dato : 09-11-07 11:32

det er jo ca hele min su :( hvad med andre byer, ved du om det er muligt at finde et hotel enten med jacuzzi eller stort badekar ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 11:32

Måske på Hotel D'Angleterre . men der rækker de 3085 IKKE

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 11:34

Skandinavia ligger mellem 1295-21000 kr. pr nat.

Kommentar
Fra : Encrazed

Dato : 09-11-07 11:34

hehe, havde lidt håbet på noget måske lidt billigere :) men ser ikke ud til at jeg har heldet med mig der :(

for sådan 2 nætter på Grand hotel, kan man jo få en fed ferie i prag eller noget i den stil på et 5 stjernet hotel jo :)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 11:35

Jeg ved at Grand har badekar på nogle af værelserne, men de er monteret til at bade i LOOL Så de er ikke i oversize

Kommentar
Fra : Encrazed

Dato : 09-11-07 11:36

hehe, nå så det lykkedes mig ikke lige at skjule hvad det skulle bruges til? :D hehe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-11-07 11:36
Godkendelse af svar
Fra : Encrazed

Dato : 09-11-07 11:36

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 11:40

I kan sgu da vaske jer hjemmefra, ellers må hun en tur i bideet. Det var vist ikke megen hjælp, andet end at skræmme dig. Men god fornøjelse.

Kommentar
Fra : Encrazed

Dato : 09-11-07 11:44

hehe, ja er godt nok blevet skræmt på det økonomiske område :S men vil lede videre tror jeg :) det må da være muligt at finde noget!
et af de links som jakjoe har smidt, kunne godt se ud til at være noget, men der mangler dog priser :( men der må man jo bare gribe mobilen og ringe jo :)

jeg siger tak for hjælpen fra jer alle ihvertfald :)