/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
sopcast / my p2p
Fra : freddiemercury
Vist : 3494 gange
100 point
Dato : 07-11-07 17:33

hej allesammen
jeg har lige installeret programmet sopcast 1.1.2. og det kører fint
men jeg kan ikke finde særlig amnge tv-kanaler der

som de fleste af Jer sikkert ved er der et kanonsted:
http://www.myp2p.eu/index.php?part=home

bla sport m.m.
mit sp.mål lyder:
kan jeg afspille f.eks en fodboldkamp fra myp2p i programmet sopcast ?
der kan man jo optage fra.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 07-11-07 18:08

Du kan jo bare gå ind under deres live-sport,der kan jeg da se at de viser Champions League kampe under sopcast,feks Olympique Lyon - VFB Stuttgart ellers er det bare at gå ind i deres forum,der er der også mange der ligger et link til forskellige sportskampe

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 07-11-07 18:20

i forum'et er der nul og niks
og sports kanaler er der ca 20 stk, men ingen viser noget om bold
hvordan gør du det nemmest ?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 07-11-07 18:39

Du går jo ind under live-sport og så feks under football http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football og så prøv at finde Man.U - Dynamo og ude i siden er der et lille fjernsyn,tryk på det,når du har gjort det gå du lidt ned af siden og der står sopcast,tryk på den og sopcast starter op med kampen

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 07-11-07 18:45

her har du min forside, der er ikke en fane som hedder live sport ?

http://www.sopcast.com/player/index.jsp#

er jeg helt galt i byen ?

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 07-11-07 18:47

undskyld
jeg tror jeg har det
jeg afprøver lige

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 07-11-07 18:50

Nej,det var ikke den forside,det link jeg lå før viser live-sport og fodbold,men dit øverst link er det samme http://www.myp2p.eu/index.php?part=home

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 07-11-07 19:01

okay
men det er langfra alle udsendelser som har muligheden for at sopcaste
pt starter der noget snooker fra irland snart, men det er ikke muligt at køre det via sopcast

vælger en en fodboldkamp - ja så kommer sopcast ikonet frem som jeg så kan vælge

skal jeg skrive noget i adressefeltet, eller hvordan bliver kampen vist så ?

venligst

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 07-11-07 19:12

Nej,du skal bare trykke på sopcast ikonet,så starter det selv op,men du kan da gemme kanalen til senere brug

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 07-11-07 19:15

ok - så må det være fordi at jeg har valgt en udsendelse som ikke er startet endnu
tror du ikke ?

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 100 point
Dato : 07-11-07 19:16

Jo,så er der bare ingenting eller reklamer

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 07-11-07 19:17

Tak for svaret jangchr.