/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
HP Scanjet 7400
Fra : Sandvad261
Vist : 685 gange
50 point
Dato : 04-11-07 07:48

Hvor finder jeg en driver/software til min gode gamle scanner.
Nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-11-07 09:03
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 25 point
Dato : 04-11-07 12:17

Spørgsmålet er stillet under Mac, så den viste kan sikkert ikke bruges, er der ingen muligheder på HP siden ? Ellers http://www.driverguide.com det er gratis at blive medlem

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-11-07 12:35

Hov så går det over min forstand. Men så ville jeg da kontakte HP-Danmark, og få support der.
http://welcome.hp.com/country/dk/da/support.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-07 12:37

Prøv at se her, Mac 8 , Mac 9 , og Mac X, sætter du den til dansk sprog, forsvinder Mac mulighederne: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=59553&lc=en&cc=uk&dlc=en&lang=en&cc=uk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-07 12:40

Der er så ikke mulighed for at hente direkte, men bestille en cd med softwaren på, prøv på Driverguide

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 04-11-07 19:24

Jeg har desværre været alle disse steder, kontaktet HP osv. osv.
Det med den CD man kunne bestille, der ender man i en blindgyde. så man er lige vidt.

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 04-11-07 22:46

Tak for svaret o.v.n..
Og selvfølgelig også til i andre, der ville ofre tid på det her.
Men med det her svar måtte jeg vende den 180 grader, og gå modsat i min søgning, og så faldt jeg over programmet der hedder VUESCAN, et program der kan bruges til rigtig mange scannerer, og og det er naturligvis til MAC.
Det kunne købes i to vertioner en alm. udgave og en pro model.
Jeg valgte pro udgaven til 80 doller, og det er jo en billig sag, når man tænker på alle de timer jeg har spildt på at lede efter noget på HP siderne mm.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-07 23:43

Tak forsøgte du slet ikke Driverguide

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 05-11-07 07:34

Nej O.V.N
Det gjorde jeg ikke , jeg var godt nok inde på driverguide og lige se mig omkring, men da' de ville ha' min mail adresse, så trak jeg mine følehorn tilbage igen, for jeg er FRYGTELIG plaget af SPAM mails, de er så det næste jeg skal finde noget der kan aflive disse spam mails på min MAC.
Til min PCer kører jeg med SPAMFIGHTER, og den klarer det virkeligt godt, men de laver desværre ikke noget der kan køre på en MAC.

Ha' en rigtig god dag
Hej