/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Bordplan hjælp!
Fra : Zoooidberg
Vist : 19369 gange
151 point
Dato : 03-11-07 12:51

Hej.
Jeg har siddet de sidste timer og søgt og søgt efter et program (/til download eller online), hvor jeg kan lave en bordplan. Eller måske et designsæt til publisher...
Jeg synes ikke det bliver pænt hvis jeg selv skal gøre det.
Håber I kan hjælpe

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 03-11-07 12:53

Jeg har også kigget herinde, og det fik mig ind på en svensk side som lovede guld og grønne skove, men de har godt nok gemt det progrm rigtig godt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-07 12:59

Citat
Eller måske et designsæt til publisher...

Det har du da allerede....

Det er da bare at trække cirkler/firkanter/ovaler for hver person og flytte dem rundt

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 03-11-07 13:06

Det er så det jeg synes bliver grimt :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-07 13:17

Grimt...

Det skal vel ikke hænges op på væggen.... ???????

Det er vel "planen" du snakker om og IKKE bordkort....

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 03-11-07 13:31

Her er det gratis at melde sig ind (det er godtnok et bryllupsforum men det er jo ligemeget), de har en rigtig god skabelon til en masse forskellige opsætninger af bordplaner, som vi selv brugte til vores bryllup. Det er meget nemt og du kan bagefter downloade det). Siden er svensk.
http://www.brollopstorget.se/Festen/bordsplacering.php

refi: det er meget normalt til en stor fest, at man hænger bordplanen op så gæsterne kan se, hvor de skal sidde.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 85 point
Dato : 03-11-07 13:32

http://www.kandu.dk/spg87300.aspx

hvis du har powerpoint har ampere faktisk en god løsning her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-07 13:34

Citat
refi: det er meget normalt til en stor fest, at man hænger bordplanen op så gæsterne kan se, hvor de skal sidde.

Det må være i Århus

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 03-11-07 13:39

rosekamp: Jeg var også inde på den side og har tilmed lavet en bruger. Men jeg kan ikke finde skabelonerne derinde. De skriver "Du hittar bordsplaceringsverktyget under fliken "Medlem" och menyalternativet Verktyg -> bordsplacering när du är inloggad.".
Ja ja, giver det mening for nogen?

miritdk: Jeps, jeg er gået igang i Publisher nu. Det er samme princip.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-11-07 13:42

Citat
Nå :~ Det må være i Århus

Nej det bruges også på Sjælland ved jeg refi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-07 13:43

Citat
Du hittar bordsplaceringsverktyget under fliken "Medlem" och menyalternativet Verktyg -> bordsplacering när du är inloggad.".

du finder bordplacerings værktøjet under fanen medlem og menu alternativet værktøj -> bordplacering når du er logget på

sådan baaaaaaaaaare hvis du var i tvivl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-07 13:44

hvorfor downloade flere programmer når man har - og publisher er udemærket til det brug

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-07 13:56

Citat
hvorfor downloade flere programmer når man har

Nemlig....

Og publisher laver da ikke noget "grimt"

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 03-11-07 14:49

Fidusen ved det omtalte progam er at man får flere forskellige former for bordplaner at vælge imellem (hestesko, runde m.v.), man vælger hvor mange der skal sidde ved de forskellige borde og det er nemt at skrive navne m.v. på. Det er meget nemmere end Publisher, som jeg også selv lagde ud med.

refi> Ved ikke hvordan de gør i Århus, men det gør du åbenbart.

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 03-11-07 14:53

Jeg kan stadig ikke finde det på siden...?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-07 21:11

Citat
refi> Ved ikke hvordan de gør i Århus, men det gør du åbenbart.

nemlig....

Godkendelse af svar
Fra : Zoooidberg

Dato : 03-02-08 18:32

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-08 18:36

haha det spørgsmål huskede jeg overhovedet ikke - gik alt vel ???