/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Link
Fra : carlarne
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 30-10-07 11:48

Når jeg laver et indlæg i "kandu" vil jeg undertiden gerne oprette et link. Jeg havde engang et tip til en hjemmeside:

www.jagtformidling.dk

men linket virkede ikke, hvorfor jeg ikke fik point. Jeg kan i andre indlæg se, at et link er markeret med blåt, men hvordan laver jeg et sådant link rent teknisk??

Formuleringen er måske ikke særlig forståelig, men alligevel ....

kan I hjælpe mig??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-10-07 11:55

Der er da ikke noget galt med dit link nu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-10-07 11:58

Når du kopierer fra adresselinien, så hold lidt afstand både før og efter, når du indsætter linket.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 30-10-07 12:02

Du højreklikker på adresselinien ..... kopier ...., så går du til den side, hvor du vil indsætte dit link ... højreklikker igen ... indsæt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-10-07 12:03
Godkendelse af svar
Fra : carlarne

Dato : 30-10-07 12:12

Tak for svaret ans. Der er flere ting, som er gået galt, men jeg synes, at du skal have point alligevel.

Jeg lavede indlægget og sendte det. Stor var min forundring så, da jeg fandt ud af at linket til jagtformidling virkede. Så gik jeg ind og annulerede spørgsmålet med forklaringen om, at nu virkede det pludselig. Ikke desto mindre modtog jeg dit svar, og da jeg har rigelig med point, få du dem.

På andre siter virker indlægsfunktionen efter min mening bedre end den gør her på kandu. der skriver man et indlæg, som man så sender. Derefter fremkommer en "kladde", som viser, hvordan indlægget kommer til at se ud. herefter kan man acceptere indlægget og sende det, ændre det og sende det eller slette det.

Denne metode sikrer (i hvert fald delvist) at småtossede bruger, som jeg vist tilhører, ikke laver ligeså mange fejl.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-10-07 12:21

Du har to spørgsmål om dette emne.

Dette og det du annullerede http://www.kandu.dk/Spg111759.aspx

Du kan se en kladde før du trykker på send. Det gør du ved at klikke på den lille lup, der er til højre, i det indlæg du skriver/vil sende.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-10-07 13:10

Du har da kladdefunktionen.
Ude til højre i ruden hvor du skriver indlæg - er der en lup og den kan vise hvordan det kommer til at se ud. Samtidig kan du afprøve om dit link virker.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-10-07 13:15

Gentagelse fremmer forståelsen

Det samme har jeg skrevet i mit "tip"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-10-07 13:20

Ja ja ................................jeg har lige set det.