/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
FLV Player1.3.3
Fra : anrobi
Vist : 2325 gange
165 point
Dato : 18-10-07 22:15

Jeg har lige downloadet programmet FLV Player1.3.3 + FLV Player 2 Build 22, men jeg kan ikke få nogle af dem til at virke. Det var en ven der fortalte mig at jeg med dette program kunne downloade Videoklip fra You Tube.
ANROBI

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 18-10-07 22:25

Du har blandet tingen sammen Med FLV Player afsiller du *.flv filer Før at downloade Videoklip fra You Tube en tilføjelse til Firefox f eks. https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/4318

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-10-07 22:40

Ellers kan du finde .flv filerne du afprøver på You Tube i din mappe Temponary Internet Files

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-07 01:50

Det er slet ikke nødvendig med FLV player, prøv at læse mit tip: http://www.kandu.dk/Tip16608.aspx når du har hentet flv filerne, kan du også konvertere dem med programmer Super, til mpeg eller avi, du kan også konvertere til et format så din mobile telefon kan afspille filmene, du kan hente Super her: http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_encoders/super.cfm det er nemlig ikke let at finde donload linkene på hjemmesiden: http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-10-07 05:33

Du kan hente Youtube *.flv filerne vha. af denne hjemmeside:

http://keepvid.com/

FLV filer kan også afspilles (..IKKE downloades) med Zplayer som følger med CCCP codec bundle:

http://www.cccp-project.net/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 17:54

Eller brug dette program,
konvertere dine ''downloads, til alle kendte fil-formater.
Programmet starter automatisk download af filerne.

Dog har prøve udgaven begrænsniger.
http://www.neoretix.com/weblist.htm

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 17:56
Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 17:57

Øvv ekko.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-10-07 02:33

Jeg kan se her at du blacklister bruger der ikke passer dig og uden grund - og helt uden at kommenteret nogen af de indlæg du har fået - så gør det samme med mig, jeg forlader ihvertfald tråden.

//bentjuul

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 21-10-07 10:45

Har ikke rigtig forstået hvordan hvordan dette virker,det var ikke min mening at blackliste,

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-07 11:28

Hvis du ved et uheld er kommet til at blackliste en bruger, så kan det gøres om, hvis du oppe til venstre klikker på Vis din profil og igen klikke på fanebladet Blackliste, der skal du klikke på den lille røde figur ud for bruger navnet, for at få brugeren tilbage, så han/hun kan skrive i dine indlæg igen.
Angående spørgsmålet, din flashplayer kan ikke downloade YouTube film, men du kan bruge den til afspille flash film som du får fat i på en anden måde, en mulighed mere, oven i dem som allerede er nævnt, er at du henter YoutubeDownloader, jeg ser nu at den har fået et andet navn, men er ellers magen til den jeg har, den hedder Save2pc og er meget nem at bruge, du skal lige indstille hvor det hentede skal gemmes, og hvilken format du vil gemme i, du kan vælge mellem AVI - MPEG og FLV, den er gratis og du kan hente den her: http://www.softpedia.com/get/Internet/Download-Managers/YouTUBE-donwloader.shtml
hvis du henter som AVI eller MPEG så har du slet ikke brug for din flash player

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-10-07 11:45

Nå nu har o.v.n forklaret dig hvordan du ophæver den blacklistning af disken.

Her er en gratis flv-player der er glimrende http://www.flvplayer4free.com/free-flv-player-download.htm

Hvis du installerer den kan du afspille flv filer direkte ved at dobbeltklikke på flv filerne og du har ikke brug for at konvertere dem.

Og for at få dem ned på din computer bruger linket fra molokyle 19-10-07 05:33

Nu er du klar til at afspille alle de flv filer du har downloadet. Men husk mange flv filer ligger fra mange sider i Temponary Internet Files.

//bentjuul

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 21-10-07 14:44

Videoklippet som jeg gerne vil downloade, http://www.youtube.com/watch?v=ah2q_TZVXxo
Vil lige fortælle jer at jeg er 68 år og går til Linedance og derfor gerne ville kunne lære dansene bedre, derfor ønsker jeg at havde dem på min computer, var ikke klar over at det var så svært, men måske blander jeg tingene sammen som PerOluf siger. I kunne måske forklare mig hvordan med lette forståelige ord. På forhånd tak og bær over med mig.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 21-10-07 14:55

Jeg er kommet ind i denne tråd ad omveje, fordi jeg lige måtte se, hvad der nu var gået galt...

Jeg kan læse mig til, at du er i den modne aldersgruppe, og forholdsvis ny hvad angår brugen af kandu - ud over at læse her.

Bare til din information, hvis du ikke allerede er klar over det (jeg kan regne ud, at du er blevet klogere omkring det at blackliste ), så skal du lukke dit spørgsmål ved at acceptere det svar, som du synes bedst om. På den måde får svareren point.

Hvis du ikke accepterer, så bliver spørgsmålet automatisk annulleret på et eller andet tidspunkt (efter 3 mdr.?), og dine point er "gået tabt". Og det er de i øvrigt også, hvis du vælger at annullere selv i stedet for at acceptere.

Jeg har selv flere annullerede spørgsmål, men det er sket automatisk, fordi jeg ikke vidste bedre. Og det ærgrer mig, fordi det jo ikke var det, der var planen!

Go' søndag!

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 165 point
Dato : 21-10-07 15:44

Jamen det er ikke så svært, klik på dette link: http://www.techcrunch.com/get-youtube-movie og sæt den adresse ind, som du har i spørgsmålet ovenover, sæt den ind i den hvide boks ud for Enter YouTube URL, du skal ikke tage dig af at det er en lille boks, hele adressen er der alligevel, og klik så på GET VIDEO nu henter du videoen hjem på computeren i den mappe du vælger at hente til eventuel skrivebordet, det ved du bedst selv hvor du plejer at gemme hentede ting, der har du nu en fil som hedder get_video og fylder 4.007 KB, den højre klikker du på og klikker på Omdøb, skriv oveni eller slet først get_video, kald den RIO.flv og tryk på Enter, nu er du klar til at afspille din nye film med flash player eller andre playere som kan afspille flv filer

Godkendelse af svar
Fra : anrobi

Dato : 21-10-07 17:11

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-07 17:27

Glad for at det lykkedes for dig

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 21-10-07 17:59

Det lykkedes faktisk ikke, desværre,for når jeg siger "GET VIDEO" forsvinder adressen,og hvor skal jeg lede ? og jeg kan jo ikke gemme når jeg ikke kan finde det. Så jeg siger tak for hjælpen,jeg må opgive,og vente til min søn en dag får tid til at hjælpe mig.Endnu engang tak
Venlig hilsen ANROBI

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-07 20:11

Der kommer lidt mere hjælp om lidt, ca. 1 time, vi skal nok få det til at virke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-07 21:10

Hej igen, jeg sidder nu ved min bærbare computer, og bruger Internet Explorer, på den anden computer bruger jeg Firefox og har en download hjælper, nu da jeg gjorde forsøget, fik jeg samme resultat som dig, der km en advarsel om at Internet Explorer havde blokeret for filen og en gul bjælke foroven, jeg højre klikkede på den gule linje og på Hent fil, der skete intet, men så satte jeg adressen ind igen og klikkede på GET VIDEO, nu kom download boksen frem, så prøv igen det ser ud som om at der skal 2 forsøg til før det lykkes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-07 21:19

Forsøgte også med Firefox browseren her på den bærbare, der gik download igang med samme, da jeg klikkede på GET VIDEO, måske noget du gerne vil prøve: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/