/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Odræt af Ancistrus/malle
Fra : Draeken
Vist : 738 gange
66 point
Dato : 15-10-07 18:43

Hejj... alle

Jeg har 1 spørgsmål.
1.Hvordan ser man forskel på Ancistrus/malle.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 66 point
Dato : 15-10-07 22:15

Når de vokser op, får hannen nogen meget skarpe, strittende pigge på siden af hovedet, men indtil da kan du ikke se det......mine Ancistrus (af egen avl) er 5-6 cm lange nu, og der kan man endnu ikke se forskel på hanner og hunner

Godkendelse af svar
Fra : Draeken

Dato : 16-10-07 13:08

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : ryllemand

Dato : 28-12-07 21:35

host host
jeg har de samme maller, den alm og den gule, og der har hannen skæg/børster på oversiden a snuden
og har og to par der startede med at yngle da de var ca.5cm jeg kan tydelig skelne han og hun fra de er 4-5cm store, og vrd de stive børster på siden af hovedet, så har begge køn dem, måske er hannens længere?