/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Trainee uddannelsen
Fra : SubZero69
Vist : 832 gange
15 point
Dato : 05-02-03 10:50

Hej
Er der nogen der har nogle links til en lang række trainee uddannelser? Har kun læst om AP Møller, og den lyder spændende. Er der nogen der har taget den eller en anden der kan "ødsle" ud af sin erfaring. Jeg er ved at færdiggøre HHX, og overvejer at læse til markedsføringsøkonom, men ved ikke om det overhovedet er nødvændigt. Er det?
Håber nogen kan svare.

Accepteret svar
Fra : majbritt05

Modtaget 15 point
Dato : 05-02-03 15:39

Hejsa.

Jeg har ingen erfaring med trainee-uddannelser - jeg overvejer selv at starte på en - men der er jo flere steder du kan blive trainee.

Her er nogle link:

http://www.cbs.dk/business/job/prak_trainee.shtml

http://www.vesterkopi.dk/sw212.asp

http://www.ikea.dk/trainee/frameset.asp

http://www.nestle.dk/neobuilder.20011126114745000000001918413758.html

Dette besvarer jo nok ikke dit spørgsmål - det kommer jo også an på, hvilket området du gerne vil uddannes indenfor. Jeg håber at jeg kunne hjælpe dig lidt på vej

Men prøv også at søge på ordet TRAINEE på fx. www.sol.dk - så skal du bare se

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 06-02-03 04:36

Tak for indlægget Majbritt

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 06-02-03 04:36

Tak for indlægget Majbritt

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 06-02-03 09:13

jamen det var så lidt.

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 24-02-03 13:05

Er der ikke flere indlæg????

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 09-06-03 20:24

åbenbart ikke. Har du fundet ud af hvad du vil? Har du fået en traineeplads?

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 09-06-03 22:40

Jeg overvejer stærkt AP Møller, men har vidst beslutte mig for at læse markedsføringsøkonomi i 2 år, eventuelt derefter tage ind til AP Møller. Markedsføringsøkonomi er også mere praktisk end feks. HA, derfor et godt valg

//sub

Kommentar
Fra : AnnLouise

Dato : 18-11-03 23:38

Jeg tror ikke markedsføringsøkonom er nødvendig for at søge ind hos AP Møller. Jeg snakkede med et par trainees til en uddannelsesdag og de sagde, at virksomheden lægger meget lidt vægt på den slags ting. du blir bedt om personlighedstests fremfor karakterer, de er mere interesseret i om du passer ind i deres miljø end de er i dine karakterer, sagde de to. jeg tror osse nok de skal lære dig det, de gerne vil at du skal kunne. det er trods alt AP Møller. Overvejer osse selv at sende en ansøgning

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 01-03-04 12:45

Tak for svaret majbritt05.