/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Guppyer
Fra : Draeken
Vist : 655 gange
100 point
Dato : 12-10-07 12:00

Heejjj...

Jeg ville gerne vide hvor man kan købe sjælne guppyer. Det skal helst være på Fyn

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 12-10-07 12:52

Her kommer mit "standardsvar"
Prøv Akvariesiden : akvariesiden.dk her er der udover en masse viden også et "køb/salg"-forum

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-07 14:20

Sjældne gubbyer - dem fremavler man selv! Gå ind till en akvariehandler - køb et par hunner der har gået sammwn med flere forskwllige hanner med store flotte haler - så vælgwe du ud blandt afkommet der bliver staks nogle i mellem der er flotte og sjælne

Godkendelse af svar
Fra : Draeken

Dato : 17-10-07 11:14

Tak for svaret valde..

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 05-11-07 17:26

held og lykke!