/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
OK, Arne var træls, mennn.....
Fra : 3773
Vist : 620 gange
500 point
Dato : 08-10-07 02:14

At hænge manden ud på nettet og oprette hadesider osv.....

Kaj Sylvester skal definitivt ud af kandu.

aka Paperboy, Rytmehans, Eddei_Skov, Svampearne + mange flere

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 08-10-07 07:48

Det hjælper jo ikke at skrive til Kandu??

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-10-07 08:06

Hvad har de da skrevet, der er så slem?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 09:19

Jeb3 du har været med siden 2005. Har du en svag erindring om en helt masse profiler der svinede Arne Jacoksen til? Svampearne ?!?!? osv Endvidere var der en profil der hed Eddie Skov der ligeledes morede sig bravt med tilsvining af andre. Rytmehans ligeså. Og alle disse formidable profiler tilhører samme personage. Og grunden til disse indlæg? Han bør kyles ud. Indtil flere af han loginnavne er allerede blacklistet af kandu. I øjeblikket anvender han Paperboy.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-10-07 09:24

Er der nogen speciel grund til at du tager det op lige nu?

Jeg synes bestemt heller ikke han er en sød dreng ham der Paperboy, men har der været nogle episoder lige nu, der indikerer at han skal smides ud?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 09:30

Citat
Uha slimede creamysnegl kom vi til at træde på dig mht. kim, som ynder at oprettede svinetråde mod blacklistede folk, at du tar hans parti, det sir mere om dig end andre kunne skrive.
Lidt mindre hjernekapacitet og du sked på gulvet, men så kan du jo altid låne en ble af Kimsedrengen.Den eneste røvhul der er her creamy, det er din slimede anus, der er blevet fist fucket lidt for tit.
Bare for nu at vise hvor pænt han skriver.

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=145744 blacklistet af kandu

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=174270 blacklistet af kandu

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=220776 blacklistet af kandu

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=195006 denne er ikke dog blacklistet

Her kan man kigge sig lidt omkring og se hvad man synes.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 09:32

Er her kun i ny og næ, og så uhyret havde en vinge til mig igen igen. Såehh det er lige payback-time du.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-10-07 09:47

ok..ja det er lidt krydret

Kommentar
Fra : pve

Dato : 08-10-07 10:29

Hvad var der galt med Arne ?? De gange jeg skrev med ham virkede han da meget flink og hjælpsom !!

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 500 point
Dato : 08-10-07 10:29

Tja...
Jeg springer tit over, hvis det er tilsvining.
Det synes jeg er for ubehageligt.

Jeg var bare ikke klar over man kunne lave så mange profiler.
Det burde være sådan at man kunne lave 1 profil pr IP-adresse.
Så var problemt med den slags løst.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 10:34

Du kan til enhver tid sløre din IP. Og for hver mailadresse du har, kan du lave dig et login på kandu!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 10:34

Tak for svaret jeb3. Men kig nu lidt i historikkerne, ikk´Jeb?