/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Negle
Fra : Laika_pigen
Vist : 515 gange
52 point
Dato : 05-10-07 19:56

Hejsa.

Jeg laver gelé negle i min fritid og søger så et sted jeg kan købe billige negle file?
100/180 gerne Og Buffer.

Er der en som kan hjælpe mig?

VH Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-10-07 11:58

- har aldrig selv købt neglefil, så jeg ved ikke hvad "billigt" er. Her er lidt at kigge på:

http://www.shoppingguiden.dk/Products/Listprices.asp?ID=220964

God weekend

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 06-10-07 13:20

Denne er ikke tænkt som et skud mod dig, men mod branchen generelt:

Laver du negle uden at være uddannet - og dermed have adgang til at købe ordentligt materiale og udstyr...????

Jeg har levet af det i og undervist i det i mange år - og har kæmpet en forgæves kamp mod den lemfældige omgang med folks helbred. Det er godtnok flere år siden, at jeg stoppede, men min mening har jeg stadig!

Det skulle efter min klare opfattelse være forbudt, at man kan få lov til at lege med den slags kemikalier, uden at vide, hvad der sker og hvorfor. Der er rigtig, rigtig mange, som tror på, at et brevkursus eller få timers gruppeundervisning kan udgøre en uddannelse. Du bliver jo heller ikke udlært bager, snedker eller andet på den måde...!?

Lige pludselig har du (eller dine kunder) fået en allergi, som varer resten af livet, bare fordi der sidder nogen pengegriske engros-led og hæmnings- og respektløs sælger skidtet til folk som ikke aner hvad de har med at gøre - bare for pengenes skyld.

Der er mange steder, hvor de sælger file og buffere - men kvalitet koster. Og hvis du vil handle med de seriøse forhandlere, så vil de fleste kun sælge til folk, som er uddannede. Heldigvis. Men i salonerne sælger de også file til kunderne, men så er der tale om enkelte og ikke store pakker ad gangen, hvormed stykprisen ryger op.

Hvad synes du i øvrigt er billigt?

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-10-07 15:53

Ysseven

Jeg laver dem ikke på andre end mig selv og min søster da vi sammen har købt sådan et startsæt, så du behøver ikke virke fortørnet over det. Jeg ved ikke hvad der kan ske og ikke ske, men flot det er det. Linket til siden jeg handler på kan du få privat da jeg ikke vil reklamere for andre sider.

Og det med billigt så ønsker jeg ikke betale 20kr stykket for dem, som denne side vil ha for dem.

VH Laika_pigen.

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 52 point
Dato : 06-10-07 16:49

Jeg er ikke fortørnet på dig, men på branchen og dens ligegyldighed...!

Men du må gerne sende mig linket. Kan du ikke sende den via min profil? Det tror jeg nok, du kan.

Og hvis du fortæller lidt om, hvor i DK du befinder dig, så kan jeg måske også hjælpe dig med at finde en ordentlig fil.

Vi skal ud om lidt, så jeg reagerer nok ikke prompte...

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 09-10-07 08:57

Tak for svaret Ysseven.

Og takker for snakken i PM

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 09-10-07 16:57

Velbekomme...!