/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Spanske effekter
Fra : nicka
Vist : 1940 gange
100 point
Dato : 05-10-07 18:42

Jeg skal holde en rigtig spansk grisefest og forplejningen er jo indlysende nok. Så er der bare det med at have de rigtige effekter til udsmykning osv.

Jeg ville rigtig gerne have fat i f.eks. tyrefægterplakater, flamencoplakater, spanske vifter, kastagnetter, måske også de der karaffelting man hælder vin i halsen på folk med.

Er der nogen der har en ide om hvor jeg kunne få fat i den slags (udover at tage til spanien selvfølgelig måske nogen ligger inde med gamle souvenirs jeg kunne købe?

Jeg bor i København.

Venlig hilsen Nicka

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 05-10-07 19:17

Måske du kan låne lidt på nogle restauranter??

http://www.google.dk/search?hl=da&q=spansk+rstaurant%2Bk%C3%B8benhavn&meta=

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-07 19:19
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-10-07 19:59

Du tar naboen og en rød klud, låner en tyr på landet.
Du fotograferer og vupti en plakat er lavet.
Derefter ser du hvad rejsebureauerne har af spanien effekter.
Lidt guitarmusik med Manitas de Plata og stemningen er lige i øjet.

Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 05-10-07 23:51

Jeg ville kigge genbrugsforretningerne igennem - der har jeg set flere spanske souvinirs.

Plakaterne bliver nok svære.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 06-10-07 08:32

Søg på eBay over spanish posters osv. Jeg har ønsket al lave et Mexikansk inspireret værelse, og fik alle effekter igennem Bay.

Jeg fandt bl.a. dette ved søgning på ebay spanish posters:
http://art.search.ebay.com/spanish_Posters_W0QQfromZR34QQsacatZ28009

Godkendelse af svar
Fra : nicka

Dato : 07-10-07 18:33

Tak for svarene alle fire, det var da nogle muligheder.

Nordsted1 får point for de første to svar.