/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Forsvunden telefon
Fra : Westwod9830
Vist : 684 gange
30 point
Dato : 01-10-07 16:44

Jeg har lige mistet min mobil. Jeg har en anelse om hvor den er... Kan det lad sig gøre at spore den eller sådan noget?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-10-07 17:00

Ja ring til den.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 01-10-07 17:05

looooooooool teil

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 01-10-07 17:05

Ja det kan lade sig gore at spore en mobil, hver mobil har sin egen form for DNA, der bliver udsendt når den er tændt, men telefonselvskaberne vil ikke spore den for alm. mennesker, de gør det kun for politiet.
Så skal du kende en der arbejder inden for et telefonselvskab.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-10-07 17:14

Det lader sig gøre at spore, hvis den er tændt.
Fladt batteri hvilket sker inden længe, så er det sket.
Den kan også spores via din hukommelse.

Kommentar
Fra : Ronni2200

Dato : 01-10-07 17:25

Kontakt dit teleselskab. mener de kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : Laika_pigen

Modtaget 40 point
Dato : 01-10-07 17:30

Jeg forsøgte at få hjælp fra TDC da jeg tabte min telefon i vandet i Thyborøn havn, men de ved ikke hvor dyb den er så de regnede ikke med den kunne komme op bare ved at ringe til den og få fat på den... Teleselskabet kan kun hjælpe dig med dit SIM kort ved at lukke det for det ikke skal blive misbrugt, meld den stjælet hos Politiet og håb på lidt fra forsikringen.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 01-10-07 17:31

stjælet?? StjÅlet selvfølgelig.

Godkendelse af svar
Fra : Westwod9830

Dato : 01-10-07 17:49

Tak for svaret Laika_pigen.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 01-10-07 17:52

Var da så lidt.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-10-07 19:23

Hvis du har telefonnes nummer (ikke telefonnummeret) kan teleselskabet blackliste den, så den bliver ubrugelig i den civiliserede verden. Men den kan vistnok bruges i Beirut , med et nyt simkort.

Så har du da den tilfredsstillelse at skiderikken ikke kan bruge den.

Kommentar
Fra : migge

Dato : 08-10-07 10:43

En tynd kop te .At naegte sporingen er,at opildne til mere tyveri.-Hiilsen fra endu et offer.