/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ny Service Pack 2
Fra : axelbjarne
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 01-10-07 08:14

Er der nogen som kan sende mig linket, så jeg kan hente den nye Service Pack 2.....har prøvet, men bliver bare henvist og henvist...bare ikke til stedet, hvorfra den skal downloades....

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 110 point
Dato : 01-10-07 08:17
Kommentar
Fra : marc43

Dato : 01-10-07 08:25

Linket er rigtigt nok. Nogle gange kan Microsofts sider være lidt forvirrende når der skal hentes opgraderinger.

Ofte skal man op øverst på siden når man skal hente filen efter at man har været helt nede på bunden af siden.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 01-10-07 08:58

Tak for svaret ocorner.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 01-10-07 09:29

SP2 udkom Oktober 2004 og mig bekendt er der IKKE udkommet en såkaldt opdateret sp2 !!!!
der er derimod siden tilkommet +90 "tvungne" og valgfrie opdateringer, som alle kan tages over WindowsUpdate

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 01-10-07 10:50

hcma -> Du har ganske ret. Der er intet nyt under stolen der. Desuden ville den jo så nok hedde SP3
Der er lige kommet en SP3 til Office 2003, men det er jo en helt anden snak.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 01-10-07 20:48

P2 udkom Oktober 2004 og mig bekendt er der IKKE udkommet en såkaldt opdateret sp2 !!!!
der er derimod siden tilkommet +90 "tvungne" og valgfrie opdateringer, som alle kan tages over WindowsUpdate

du har et gammel xp kan du hente sp2 til din xp og brænde den over på cd, så skal du ikke hente alt data hjem igen hver gang du installe om ;) kun de +90 nye opdateringer ;)

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 01-10-07 20:53

og de +90 updates som er kommet efter SP2 kan også samles i een samlet exe-fil

hvis I vil vide hvordan, er det bare at åbne et spørgsmål om emnet

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 01-10-07 21:32

Citat
hvis I vil vide hvordan, er det bare at åbne et spørgsmål om emnet

du vil bare have point

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 01-10-07 22:16

synes bare ikke det har noget med denne tråd at gøre, hvorfor der bør åbnes et nyt spørgsmål om omtalte emne. spørgsmålet kan jo bare sættes til 1 point

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 01-10-07 22:20

jeg driller bare

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 02-10-07 00:01

er jeg klar over