/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Skrive "pænt" i bog
Fra : klanger
Vist : 1010 gange
100 point
Dato : 30-09-07 13:02

Hej

Ved ikke helt om det er det rigtige forum...men jeg prøver...også om jeg kan forklare mig godt nok...!!!

Har købt en dejlig bog som hedder "Til mit barnebarn"

Der skal selvfølgelig isættes en masse billeder i de foruddefinerede rammer i bogen....

men, der skal også skrives en del om ens egen, familiens historie osv.....

Da jeg ikke syntes at min håndskrift er den mest læselige her i verden, tænkte jeg om der måske fandtes en form for papir hvorpå man kan printe sin udskrift fra f.eks word og dette papir er "gennemsigtigt" eller på anden måde pænt at klistre ind i bogen, så det ser ud som man "bare" har skrevet direkte i bogen.

Håber min forklaring er til, at forstå

På forhånd tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 110 point
Dato : 30-09-07 13:04

Du kan sagtens lægge noget tyndt transparent papir i din printer, men jeg tror ikke du kan narre nogen

Det er vel også ligegyldigt om det er pænt, bare det er personligt....

ELLER

Det er vel også ligegyldigt om man kan se det er udskrift bare det er pænt....

Vælg selv

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 30-09-07 13:30

Jeg vil give Kortoververden ret - man vil kunne se det er sat ind.
Men hvis der er meningen det skal være din personlige bog til dit barnebarn, ville jeg da vælge at tilpasse håndskriften så den bliver læselig - f.eks. ved at bruge blokbogstaver. Det kan godt være det ikke går hurtig, eller bliver skønskrift Men det er dig der har skrevet det, til dit barnebarn, og det er vel det der betyder noget.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-07 13:36

Jeg ved ikke om du kan benytte t-shirt overførselspapir... men hvorfor ikke, jeg ved det ikke, du må prøve på andet papir først - se: http://www.canon.dk/Images/81_437705.pdf her er alle typer papir fra Canon, men ellers er jeg enig med de andres kommentar... det gør da ikke noget, at det kan ses.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-09-07 13:39

Tro mig, dit barnebarn vil ad åre blive glad for at DU har sat DIN egen personlige skrift ind.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-07 13:44

OK! Det der T-shirt papir skal stryges på... sikkert ikke godt for din nye bog
http://www.avery.dk/dk1/main.jsp?action=product.Hierarchy&bct=3&bcn=Create%26Print+specialiteter&node=402&display=A
men som sagt af andre... lim dog udskriften ind, eller på selvklæbende papir... men bedst med din egen skrift = mere personligt!

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 30-09-07 13:47

Tak for svaret Kortoververden.

Jeg "bøjer" mig og skriver med min egen skrift...

Kan godt se det I/du skriver er det rigtige. og så har jo også noget, at "grine" af om nogle år....

Og jeg prøvede lige med noget transparent papir, men....