/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvorfor ?
Fra : kimse_29
Vist : 514 gange
20 point
Dato : 29-09-07 20:29

Hvorfor kan jeg ikke fjerne et poker program som jeg har haft downloaded på min maskine?

Jeg har været ind i tilføj/fjern programmer men der er det ikke inde. Så har jeg vært nede og søde i det i start der hvor Hunden er. Så finder den 4 mapper men kun de 2 af dem kan jeg slette!

Det forstår jeg ikke for der bliver ved med at komme sådanne POP-UPS nede i højre hjørne hele tiden.

Hvordan får jeg dem fjernet?

Håber en kan hjælpe mig.

Kimse_29

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-09-07 20:41

Du kan evt. fjerne filer i fejlsikret tilstand.
start comp > tryk F8 lige idet den vil starte windows > vælg fejlsikret tilstand
når den endelig er klar i fejlsikret tilstand kan du måske fjerne filerne.
Et kan du sætte comp tilbage med gendannelsespunkt.

Kommentar
Fra : kimse_29

Dato : 29-09-07 21:10

Hvordan går jeg gjordt så jeg kan sætte den tilbage i gendannelsespunkt?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-09-07 23:50

Du finder systemgendannelse ved at klikke på Start - Alle programmer - Tilbehør - Systemværktøjer - Systemgendannelse, når vinduet åbner, ser du om prikken er i Gendan computeren som den var på et tidligere tidspunkt og klikker på Næste, der vælger du en dato og eventuel en måned tilbage i tiden, til dengang før problemet opstod, de datoer du kan vælge er fremhævet med fed skrift, klik på Næste for at gendanne og computeren vil forsøge at gendanne, hvis forsøget mislykkes, det får du besked om når computeren automatisk har genstartet, så vælger du bare en anden dato længere tilbage
Alternativ kan du sætte en Hijackthis log herind i spørgsmålet, så vil en af os hjælpe dig med problemet, vejledning og download link til HiJackThis her: http://sptlarsenserious.googlepages.com/hijackthis

Kommentar
Fra : iah

Dato : 30-09-07 05:23

Prøv at afinstallere programmet med Revo Uninstaller

Pris: Gratis
Licens: Freeware
Platform: Windows XP
Begrænsninger: Ingen
http://www.revouninstaller....
PC World:

Download her http://www.pcworld.dk/download/66/1592

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 30-09-07 07:21

Genstridige biblioteker og filer kan slettes med Dr. Delete:

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=1921

Derefter vil det være en god idé at rense registreringsdatabasen med TweakNow RegCleaner Std.

http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kimse_29

Dato : 30-09-07 09:44

Godmorgen
Nu har jeg lige prøvet at starte den op i fejlsikret tilstand.
Der kunne jeg godt slette dem alle 4 der kom frem, før kunne jeg kun slette de 2 af dem.

Nu må jeg så bare lige vente og se om den stadig POPPER UP der nede i hjørnet. Ellers må jeg se hvad der kan hjælpe mig af det i har skrevet.

Men mange tak for hjælpen allerede.

Kimse_29

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-09-07 09:50

Hvis du benytter den regcleaner som Molokyle henviser til - får du fat i det du normalt ikke kan se.

Kommentar
Fra : kimse_29

Dato : 30-09-07 10:02

Nu har jeg installeret den regclener som molokyle snakker om.
Den skriver:
Ved den Grønne: 144 probs found
Ved den Gule : 0 probs found
Ved den Blå : 5 probs found

Over i siden står der så:
De grønne er: Safe to Delete.

Kan jeg så bare slette dem alle sammen i den grønne?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-09-07 10:07

Ja du kan slette alle i den grønne.

Kommentar
Fra : kimse_29

Dato : 30-09-07 10:11

Ok tak de er nu slettet og når jeg så kører en ny stod der så der var 43 i den igen.

Så kørte jeg en 3 gang og nu er den i 0.

Men i den Blå er der stadig 5 som er UNKNOWN?

Skal jeg bare lad dem være eller?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-09-07 10:23

Jeg tør ikke råde dig med de blå....................

Måske en anden ved mere

Godkendelse af svar
Fra : kimse_29

Dato : 30-09-07 10:37

Tak for svaret molokyle.