/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
Misbrug af porno billeder II
Fra : Stouenberg
Vist : 1126 gange
10 point
Dato : 24-09-07 12:52

- da jeg blev udelukket fra

http://www.kandu.dk/spg110008.aspx

nåede jeg ikke at gentage:

- er du "blondine"? - 10.000 manipulerede optagelser? - så er du sgu for dum, undskyld.

- fes den så ind?

"Blondiner" altså...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 24-09-07 12:57

Det viser blot igen at "folk" ikke tåler modsigelser.....

De beklager deres nød på Kandu, men forventer KUN ganske bestemte svar....

Så ja

Det er svært at have "ondt af" en sådan......

Og så ved vi ikke engang om den er sand

Godkendelse af svar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-09-07 13:03

- nemli' refi.

Men "spørgsmålet" var i det mindste rigtigt placeret under "MISBRUG" - af Kandu.dk...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 13:04

Jo

Kan være betalingen ikke er kommet til tiden

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-09-07 13:12

- hun har nok bare glemt sin kaninpels hos ham...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-09-07 13:28

Jeg forstår det ikke, blacklistet af en nøgen pige.
Det er aldrig sket før.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-09-07 13:35

- du skulle ikke ha' "klædt dig af" Teil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 13:36

Kan vi få et link....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-09-07 14:17

Jeg tror ham her har fundet det rigtige window og kigge ud af, for at se alle de der uden tøj:
http://peecee.dk/?id=69430
(klik på større billede)

Det er måske hende her uden tøj:
http://peecee.dk/?id=60428

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 14:20

Tror mere det er denne....

Det retfærdiggør da de 10.000 billeder

http://hjem.get2net.dk/Martin.Langballe/fededame.htm

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-09-07 14:23

e.c, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af Krise, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Det er da godt man har flere profiler.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-09-07 21:51

10.000 billeder,inden man opdager,der (måske) er "Ugler i mosen".Altså unge piger,hvor naivt har man lov at være.
Der kan ikke være meget hjernesving der.Naiviteten minder lidt om denne:
Citat
- Hvad er det Du siger? spurgte den bekymrede mor sin blonde datter. Er Du gravid?- Ja, det sagde lægen. - Og hvem er så barnets far? - Ja, det sagde lægen ikke noget om....

Mosebaek.

Skulle nu nok ha`været med i den anden tråd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 22:12

Det kan du nå endnu....

http://www.kandu.dk/spg110008.aspx

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-09-07 09:13

- sidste nyt fra "Blondinen" i privat indlæg:

Citat
1: Jeg er Ikke blondine !
2: Det er sku dig der er for dum hvis du ikke tjekker tingene først, inden du begynder at svine mig til
3: Du er da seriøst for dum, sidde og være så negativ overfor en der faktisk er blevet udsat for noget ret slemt.
4: Hvis du stod foran mig lige nu, ville du få sådan en på hovedet.

Mvh. Christine 19 År gammel fra Århus.
Og hvis du har et problem, så fuck dig.

SO

---------------------------------

- øhh, jeg vil hellere være en orne...

Kommentar
Fra : Bellisa

Dato : 19-10-07 10:32

Jeg tror der ¨må være flere Mogens Baggesen...
Jeg har også været hos Mogens Baggesen, og er mildest talt dybt forarget over den måde han er anklaget og omtalt på...

Mogens har ALDRIG taget penge fra os, giver os alle muligheder for at få kunder, og lave billeder efter vores egne ønsker...

Jeg har aldrig oplevet han så meget som har prøvet at overskride mine grænser... og jeg ved at der er mange mange piger fra ham, der er ligeså glade for ham som jeg er..