/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
hvordan Paraply visualiserie?
Fra : anonymm
Vist : 1272 gange
300 point
Dato : 23-09-07 19:16

Hei,
lurte bare på hvordan dette funker?(Paraply visualisering)
og om noen har noen slags erfaringer med dette.

slutten av øvelsen skal man åpne øynene står det,men så lurer jeg på desom man driver med healing så skal man legge hendene på skulderen til klienten,man må jo se da hvor klienten er..
er det slik at man skal først lukke øynene forestille seg det som er paraply visualisering og når man er åpen skal man åpne øynene og når man skal lukke paraplyen igjenn så lukker man øynene lukker paraplyen så åpner øynene igjenn????

Kanskje litt komplisert skrevet men bare spørr det dere ikke forsto vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-07 19:23

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 23-09-07 19:28

Vet du hva Paraply visualisering er da?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-09-07 19:34

Hvad er Paraply visualisering.

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 23-09-07 19:53

Etter som jeg skriver dette spørsmålet i kategori Spiritisme så har jo det noe med det å gjøre ikesant?

Jeg spurte spørsmålet dirkete til dem som vet hva det er så de kan svare,men det er en måte å åpne energisentre (også kallet chakras).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-07 21:05

mon der ikke er nogen bla på selvet.dk eller lign steder du kan spørge ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-09-07 22:20

Sorry - dette er måske ikke vidensdeling.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 300 point
Dato : 23-09-07 22:39

Du må selv om dine øjne er åbne og hvornår, men under en Paraply visualisering, kan de fleste bedst koncentrere sig med lukkede øjne. Men der er ingen lov, der siger hvordan.
http://www.tonenilsen.no/hode_hjerte.html
http://www.mariondampier-jeans.com/SE-ovningar.htm

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 24-09-07 20:08

Citat
pallebhansen

Takk for den,men lurer på noe....
Det strår farver som faller fra paraplyen er det slik at farvene faller innen for parablyen og på meg eller faller de ned fra paraplyen som regn altså ikke over meg???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-09-07 23:17

De falder fra paraplyen ned overalt på din krop og omgiver dig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 25-09-07 17:50

Tusen takk for hjelpen og talmodigheten

Førs jeg godkjenner ditt svar så vil jeg bare spørre deg om du har noe erfaring med dette?
hva føler du når du gjør det?
hva får du brukt det for osv...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-09-07 23:42

Jeg bruger ikke nøjagtig Paraply visualisering, med farver.
Bruger min egen metode, med at samle energi fra verdensrummet.
Farver bruger jeg dog hvis jeg vil kanalisere hjælp til nogen.
http://www.etelenty.dk/Farver.htm
Det vil føre for vidt at beskrive min metode, og hvad jeg føler.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ZoyaBuck

Dato : 23-10-07 00:11

Hej Palle

Faldt "tilfældigt" over din tekst.
Mange Tak. *S*
Din henvisning virker ikke for jeg har rodet lidt på hjemmesiden.
Så i øjeblikket finder du Farverne her:
http://etelenty.dk/Det%20spirituelle%20Etelenty/Artikler/Farver/Farverne.htm

In Love & Light I Bless You

Zoya

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-10-07 16:58

Ok, men vi har vist mistet anonymm
http://etelenty.dk/Det%20spirituelle%20Etelenty/Artikler/Farver/Farverne.htm
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 23-10-07 18:03

Nei da er her bekllager for langt tid,men Tusen takk for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-10-07 20:35

Jamen tak da.
Nåda du er her på jorden endnu, selvom du er anonymm.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 24-10-07 16:20

Citat
Jamen tak da.
Nåda du er her på jorden endnu, selvom du er anonymm.
VH Palle Hansen

Er vel ikke så anonym etter som den siste m'en er forbokstaven av forrnavne mitt.
Så det er hvordan du ser på det som
Takk for svar ivertfall...