/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
NPK - Regler for optagelse
Fra : LisBJensen
Vist : 5031 gange
200 point
Dato : 21-09-07 21:05

Hej

Er der nogen her der i løbet af det næste døgn kan give mig opskriften på de regler der gælder for optagelse i Natpissernes Klub?

Lis

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-09-07 21:20

Du skal såmænd blot være bland dem, der er nødt til at stå op om natten for at pisse

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-09-07 21:21

Der er jo ingen faste regler, da Natpissernes Klub jo nærmest er et ordsprog, et drille/kælenavn man siger du kan være medlem af hvis du må op om natten en eller flere gange.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-09-07 21:26

Jeg har aldrig kunnet blive optaget

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 21-09-07 21:27

du skal såmen bare op og tisse noge gange,så er du medlem af klubben.

velkommen. medlemsnummer 1001

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 21-09-07 21:30

Hej

Se nu ved jeg altså bare at der findes et notat hvor disse regler - som er ganske morsomme er nedskrevet og som overrækes modtageren sammen med den obligatoriske potte.

Lis

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-09-07 21:54
Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 21-09-07 22:08

Hej Valde

Den indmeldelsesblanket fandt jeg ikke liiiige.

Lis

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-09-07 22:10
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-09-07 22:18

nej jeg kan heller ikke finde ud af mit første link jeg ved ikke hvad der er sket sorry

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 21-09-07 22:24

send indmeldelsblanket til mig når du får fat i en sådan

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-09-07 22:30

Ja ja prøv om du er bedre til at finde rundt i det her end jeg er:
at åbne skabelonerne kræver det at du har Adobe Reader installeret på din ... Natpissernes Klub : Digte - Barnedåb : Livet er en gave: Fyldt af glæde over livets under ...

www.bordplan.dk/sange.htm · Cachelagret side
lennarts.dk - Billig ferie i Toscana
Vognen er placeret på en højt beliggende stadeplads...og med en god udsigt. ...Eneste minus...Vi er begge æresmedlemmer i natpissernes klub!! Se campingvognen herunder:

www.lennarts.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=166&Itemid=37 · Cachelagret side
Jørgen N.s50 års fødselsdag
Og så mente mine kolleger, at jeg nu er blevet fuldt gyldigt medlem at "Natpissernes klub", så jeg fik lidt hjælpemidler, så jeg ikke behøver at rende på toilettet flere gange i løbet ...

www.kollega-siden.dk/kollega/jorgen-1.html · Cachelagret side
Uge 34
Og når vi nu er ved natten så må jeg da også lige huske at fortælle, at jeg er oppe og tisse mindst 5 gange hver nat, så nu kan jeg vist godt blive officielt medlem af Natpissernes klub :o ...

www.cubiz.dk/marielouise/Gravid/uge_34.htm · Cachelagret side
Pris til kontinenssygeplejerske
En mand, der lider af prostata, får typisk en sjov sang til sin 60-års-fødselsdag, hvor der står noget om, at han nu er medlem af natpissernes klub," siger Tove Tækker Jepsen.

www.sygeplejersken.dk/sygeplejersken/default.asp?intArticleID=13350 · Cachelagret side
Ronjas Gravidtid
Ja, så er jeg meldt ind i natpissernes klub... Får man dog aldrig fred, men nej - jeg kan jo lige så godt vænne mig til det med det samme. Så er morgenkvalmen (eller skal vi sige ...

www.reinkvist.dk/ronja/gravidtid.html · 19-09-2007 · Cachelagret side
www.websup.dk
Velkommen i natpissernes klub. har hørt at du har fået tildelt nr, 03021054. Skrevet: 03-02-2004: Navn: maria: Email: lundorf1@ping.dk: Hjemmeside: http:// Kommentar: kære lille mormor kære lille mormor ...

www.websup.dk/com_viewguest.php3?brugernavn=godthob2&gid=7 · Cachelagret side
hen? dåt dikæj
Mænd altså... Jeg kom ret tidlig i natpissernes klub denne gang, og jeg er oppe ca. 3 gange på en nat. Til gengæld får jeg slet ikke tømt min blære, faktisk er det længe siden, jeg fik tømt ...

www.hende.dk/jul05.shtml · Cachelagret side
www.myspace.com/nitronigro
Velkommen i natpissernes klub..he he.. STORT tillykke med dagen. Håber du får en fantastisk dag. Ses til Trentemøller på fredag.. Knus Louise zietn

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 21-09-07 22:59

Hej

Der var heller ikke noget at hente. Jeg tænkte der måske var en der var heldig at have et eksemplar liggende der kunne skrives af.
Det er udformet som en slags Diplom.

Lis

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 21-09-07 23:09

hej Alle

Tak for de mange gode forslag.
Jeg fik kontakt med en som jeg kunne huske havde fået dette regelsæt.
reglerne er som følger:
1. At man er fyldt 50 år.
2. At man har bevaret sin hukommelse
3. At man kan huske hvor potten står.
4. Ar man er i besiddelse af en rolig hånd.
5. At man ikke spilder på omliggende arealer.
6. At man stiller potten på plads efter brug.
7. Man skal låne potten ud til trængende medlemmer af NPK.
8. Man skal gøre brug af sin potte fra kl. 24.00 til kl. 6.00.
9. Man skal huske at få sin potte med hjem efter værtshusbesøg.
10. Man skal være i stand til at kravle i sin seng, efter at have iagttaget og overholdt dsiie regler.

Overtrædelse af disse regler straffes med inddragelse af medlemskort samt potte.

Medlemskortet er personligt og må ikke overdrages.

SKAL FOREVISES PÅ FORLANGENDE.

Håber andre også kan få glæde heraf.

Lis

Annuller spørgsmålet
Fra : LisBJensen

Dato : 21-09-07 23:17

Jeg har modtaget gode forslag, men desværre ikke nogen der var det rigtige svar. Da jeg ringede til en ven blev problemet løst. Derfor annullerer jeg dette spørgsmål

Reglerne er som følger:
1. At man er fyldt 50 år.
2. At man har bevaret sin hukommelse
3. At man kan huske hvor potten står.
4. Ar man er i besiddelse af en rolig hånd.
5. At man ikke spilder på omliggende arealer.
6. At man stiller potten på plads efter brug.
7. Man skal låne potten ud til trængende medlemmer af NPK.
8. Man skal gøre brug af sin potte fra kl. 24.00 til kl. 6.00.
9. Man skal huske at få sin potte med hjem efter værtshusbesøg.
10. Man skal være i stand til at kravle i sin seng, efter at have iagttaget og overholdt dsiie regler.

Overtrædelse af disse regler straffes med inddragelse af medlemskort samt potte.

Medlemskortet er personligt og må ikke overdrages.

SKAL FOREVISES PÅ FORLANGENDE.

Håber andre også kan få glæde heraf.

Forsat god weekend