/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Guppyer og neonfisk
Fra : Nordsted1
Vist : 1518 gange
20 point
Dato : 20-09-07 19:46

Jeg har fået nedenstående spørgsmål i pm fra en ny kandubruger - Draeken - kan nogen hjælpe??

Hej hej....

Kunne du fortælle mig hvad for nogle fisk der kan gå sammen med guppyer og neonfisk

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 30 point
Dato : 20-09-07 20:09

Jeg vil anbefale Draeken at gå herind:

http://www.akvariesiden.dk/index_ny.php?

Jeg har blødende hjerte og kilier med mine neoner, de har også gået med gyppyer.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-07 22:22

Nå, også til dig med pm'erne om fisk....jeg har fået en stak af dem i dag, så Draeken har fået de svar .

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-07 21:08

Hehe Hende der Maj_Britt ......var hvad Draeken svarede, da jeg spurgte hvilket svar jeg skulle accepterer... så det er hermed gjort

Kommentar
Fra : Mondo_Flip

Dato : 05-11-07 21:05

Jeg har Platy'er, sværdrager og molly'er sammen med guppy'er og neonfisk...

Kommentar
Fra : xbllondiiez

Dato : 10-12-07 21:51

det kan følgene og mange flere:
Zebrafisk
Glødelys danio
Pragt barbe
Purpur barbe
Titteya barbe
Tiger barbe
Odessa barbe
Scarlare
Ancistrus-alm
Perle gurami
Diamant tetra
Gul Fantom tetra
Rød Fantom tetra
Blodfinne tetra
Congo tetra
Glødelys rasbora
Brilliant rasbora
Kileplet rasbora
Rød Platy
du skal bare huske at have plads og huske at nogen af dem kan være lidt agrasive når de har unger på smame tid håber det var svar no0k