/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Forskellen på han og hun gubby
Fra : Draeken
Vist : 863 gange
20 point
Dato : 19-09-07 19:05

Hej hej....

Jeg har et spørgsmål: Hvordan ser man forskellen på han og hun gubbyer. Jeg har lige fået fisk og har ikke så meget forstand på det. Ham jeg købte dem af gav mig bare nogle gubbyer så jeg ved ikke hvor mange hunner og hanner. Jeg ville være meget glad hvis du kunne hjælpe.

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 30 point
Dato : 19-09-07 19:19

Hanner har større haler. hunner er lidt tykkere. haner har en slank krop nogle har meget store pragktfulde haler. Men er det små unger du har fået så går der lidr tid inden du ser forskellen

Kommentar
Fra : Draeken

Dato : 19-09-07 19:30

Ok mange tak :D

Godkendelse af svar
Fra : Draeken

Dato : 19-09-07 19:32

Tak for svaret valde..

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 20-09-07 12:40

Det var så lidt du og held og lykke med din hobby

Kommentar
Fra : emil10001

Dato : 10-12-08 14:59

haner er mere farvefulde og slanger
hunere har næsten igen farve og er tykkere