/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ang. GOTD
Fra : vith
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 19-09-07 16:40

Kan jeg downloade de gratis programmer fra www.giveawayoftheday.com direkte ned på min externe harddisk?

Jeg har ikke så meget plads tilbage på den alm. harddisk.

Hvis ja, kan jeg så kigge dem igennem og/eller bruge dem?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 19-09-07 16:53

Citat
Kan jeg downloade de gratis programmer fra www.giveawayoftheday.com direkte ned på min externe harddisk?

Ja da - du kan hente dem på hvad du vil...

Citat
Hvis ja, kan jeg så kigge dem igennem og/eller bruge dem?

Du er jo nødt til at installere dem for at "kigge" dem igennem (det gælder alle programmer)

Det du mener er vel om du kan gemme dem til "senere" brug....

Det kan du ikke - de SKAL installeres samme dag (i morgen inden 9:00)

Kommentar
Fra : vith

Dato : 19-09-07 17:01

Jeg havde håbet at jeg kunne lægge dem midlertidigt på den eksterne, så når jeg engang får købt en ny pc, så var de lige klar til at blive installeret - men det kan man åbenbart ikke?

Men hvis jeg installerer dem direkte på computeren, kan jeg så heller ikke overføre dem til en ny senere?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 17:06

Citat
Men hvis jeg installerer dem direkte på computeren, kan jeg så heller ikke overføre dem til en ny senere?

Jo - hvis du laver et image af den disk du har nu (der er vel meget andet du også skal bruge på en ny harddisk) - og flytter dette over på en ny komputer/harddisk - så er det ikke noget problem....

Kommentar
Fra : vith

Dato : 19-09-07 17:28

Okay - tak for svarene refi.

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 19-09-07 17:29

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 17:33

Selv tak....