/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Er Milwaukee det bedste ?
Fra : Jesper_wood
Vist : 973 gange
100 point
Dato : 13-09-07 20:02

Hejsa,

Ville lige vide hva i siger til Milwaukee Tools.
Er Milwaukee det bedste eller... / DeWalt, Bosch...
Hva sys i ?

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 13-09-07 20:14

Der findes dårligt og godt inde for alle mærker. Derudover så er det et spørgsmål hvordan man definere godt, god til prisen, god betjening ved fejl, let at skaffe dele til, billigt i brug osv osv

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 13-09-07 21:29

Det bedste værktøj jeg har været udsat for på arbejdsmarkedet er så sikkert, DeWalt. Det ligger fantastisk i hånden, og batterierne er efter min erfaring meget holdbare. Lyden oser af kvalitet, ikke noget med tandhjul som passer dårligt til hinanden.
Milwauke har jeg ingen erfaring med, --ellers så meget andet.

Kommentar
Fra : Tranceman

Dato : 13-09-07 22:38

Milwauke tools er faktisk okay værktøj, der er flere håndværkere der benytter det.
Mange af milwauke produkterne ligner meget f.eks. det samme værktøj som HA-JO leverer fra den tyske fabrik FLEX som desuden også er godt værktøj.
Alternativt kan MAKITA klart anbefales.

Et eller sted kan milwauke ikke sammenlignes med det kendte AEG værktøj da det jo er et og samme firma, det må jo også betyde kvalitet.

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-07 23:53

Det gamle AEG kom til at hedde Atlas copco som så nu hedder Milwaukee.
Men ja, Milwaukee er helt klart kvalitet der holder til meget

Men dem der kender mig lidt herinde ved at jeg helt klart vil anbefale DeWalt

Jeg reparerer elværktøj (samt hvidevarer) til dagligt samt hoveddelen af mit eget værktøj er DeWalt.
Makita er også godt værktøj, men jeg har dårlig erfaring med deres 3 gears skruemaskiner..
Bosch er også godt, men deres batteri drevne syntes jeg ikke om. Men alt deres 230Volts værktøj er super

Men.. Hvilken type værktøj drejer det sig om? Accu maskine, bore/mejsel hammer, vinkelsliber...?

- Anden

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 15-09-07 09:21

Har set lidt på de V28 Pakker som man kan købe. Med forskellige slags værktøj.

Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 19-09-07 19:34

Tak for svaret taunusanden.