/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Søger stabil webhotel
Fra : 2100
Vist : 915 gange
40 point
Dato : 06-09-07 22:18

Nogen som kan anbefale et prof. webhotel som er 100% stabil.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 06-09-07 22:20

jeg bruger one.com - og der er aldrig problemer...

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 06-09-07 22:24

Jeg bruger www.WebHosting.dk - fair priser og gode oppetider.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund
www.blunck.dk - www.tjenfritid.dk - www.polblog.dk

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-09-07 22:31

Jeg har flyttet mine private hjemmesider til www.danhost.dk - mest pga prisen, og det har jeg ikke fortrudt.
De commercielle hjemmesider ligger hos www.scannet.dk. der er dyr men dejlig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-09-07 02:36

Jeg bruger pt. www.web10.dk med 1GB plads og http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100 - på sidstnævnte er det muligt at få et gratis webhotel med 1GB plads - hvilket jeg har + et betalings webhotel på 10GB samme sted.

Jeg har endnu ikke haft problemer med stabiliteten på de webhoteller.

Herudover syntes jeg også at www.surftown.dk er meget stabilt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-07 08:26

Citat
Nogen som kan anbefale et prof. webhotel som er 100% stabil.

Findes IKKE....

Selv de dygtigeste er ustabile af og til.....

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 07-09-07 10:22

Citat
Selv de dygtigeste er ustabile af og til

Det er da rigtigt, at selv de bedste ikke har 100% oppetid, men de mest seriøse har en oppetid langt op i 90'erne. Det betyder i praksis, at du formentligt ikke engang opdager, at siden har været nede (sædvanligvis i meget korte perioder).

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-09-07 10:34

Som tinolarsen skriver så kan jeg også anbefale One.com.
De har alt man kan ønske sig,bruger dem også selv.
http://www.one.com/da/

Manse9933

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 07-09-07 11:45

Jeg bruger one.com
Overvejer at flytte til gigahost pga pladsen og ingen begrænsninger på databaser m.m.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-09-07 11:49

one.com har heller ikke begrænsning på databaser man kan oprette så mange man vil PHP/ASP>>>MySQL

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-09-07 11:52
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-09-07 11:57

altså på sit eget domæne.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 07-09-07 12:17

Du skal blot være opmærksom på, at hvis du bruger FrontPage, har one.com ikke FP extensions - hvad prisen jo også antyder.
Hvis du ikke bruger FP, er det da et godt tilbud (blandt så mange)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-09-07 12:21

ONE.COM HAR FrontPage-filer/mulighed,vis man benytter FrontPage.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-07 12:29

Man køber da bare sin EGEN server - så ved man hvad man har og kan udbygge efter behov....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-09-07 12:45

God ide refi
http://www.version2.dk/artikel/3859?nyhedsbrev
Så skal vi rigtigt hygge os

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-09-07 13:23

I kan da bare bruge den gratis Linux SME server.........................den kender hackerne ikke så godt.
Hjemmeside
FTP
mail
DHCP
Med lækker engelsk forklaring.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 07-09-07 15:50

e.c. > Du har principielt ret. Hackerne leger med mange ting, men Linux er ikke noget for script kiddies. Det er de mere hårdføre af slagsen...

Anyway, som spørgeren [2100] vel har opdaget er der mange bud. Jeg afmelder mails nu. Hvis spørgsmålet lukkes er det fint, hvis ikke så god weekend til alle.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund
www.blunck.dk - www.tjenfritid.dk - www.polblog.dk

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 07-09-07 15:52

PS: Glemte lige i forbifarten at sige, at det er rigtigt set at nævne trafikmængden. Nogle tænker ikke over hvad en pludselig stigning på 50% pr. år kan betyde i den forbindelse. Et typisk trafikforbrug starter måske helt nede i 3-500mb/året, men passerer hurtigt den 1Gb, og efter nogle år har man måske en stabil trafik på 1-2Gb om måneden.

Blot en tanke. God weekend.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund
www.blunck.dk - www.tjenfritid.dk - www.polblog.dk

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 40 point
Dato : 07-09-07 18:00

Jeg bruger selv: http://www.dandomain.dk/ ..til min store tilfredshed
Det kan vel næppe kaldes billigt?

..men jeg har ikke en finger, at sætte på denne hosting service

Dandomain er klippefast stabilitet ..for ALLE pengene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 08-09-07 01:26

jeg bruger one.com der er billigt og godt

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 08-09-07 13:17

Tak for de mange gode svar, men desværre er der kun ganske få som opfylder mine krav. Jeg skal hertil sige at jeg havde glemt at oplyse at webhotellet skulle kunne håndterer "ionCube PHP Encoder" med andre ord, webhotellet skal havde ionCube PHP Loader installeret.

De eneste webhoteller som opfylder dette er: GigaHost og dandomain

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 16-09-07 12:47

Tak for svaret molokyle.