/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
All in one?
Fra : annefj
Vist : 629 gange
75 point
Dato : 05-09-07 11:14

Jeg skal ha' en ny printer(all in one) For kun et år siden, købte jeg en Canon Pixma MP150, den er elendig. Jeg har tidl. haft HP og har altid været tilfreds. Forretningen anbefalede mig kraftigt Canon, den brugte ikke så meget blæk, var meget stabil o.s.v. (De har nok haft et lager, de skulle af med.) Jeg skifter blækpatroner hele tiden og de er dyre, ikke til at få fat på og er aldrig på tilbud. Det skal siges, at det er begrænset, hvor meget jeg printer ud, især meget lidt farver. Måske gratulationskort eller lign. Canon har heller ikke så mange indstillingsmuligheder for forskellige papirtyper, som min gamle HP. Jeg tror, at det var en 950. Den blev kun skiftet, fordi jeg gerne ville ha' en All in one.
Nu skal det altså være en HP igen. Jeg har sammenlignet HP Photosmart C6180 og C5180. Kan ikke se den store forskel, bortset fra prisen. Hjælp mig, kloge hoveder. Er det en fordel med de mange forskellige farvepatroner?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-09-07 11:20

- der er penge at spare på sigt, når du kan nøjes med at udskifte den farvepatron der er løbet tør...
Jeg ville vælge C6180.

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 05-09-07 12:02

Jeg har en Epson 3 i 1, DX 3850

Der kan du købe bilige patroner Uoriginale hos BlækKongen.dk

den er ganske udmærket.

Susanne

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 85 point
Dato : 05-09-07 12:07

Hvorfor vil du have en photoprinter når du ikke bruger det ?????

Jeg ville vælge....

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF05a/2211-2453-2471-2471-12979258-12991206.html

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 05-09-07 12:08
Godkendelse af svar
Fra : annefj

Dato : 05-09-07 12:34

Tak for svaret refi, men af og til printer jeg billeder ud. Hvis jeg skal bruge ganske få, kan det jo ikke betale sig at betale startgebyr hos fotohandleren.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-07 12:38

Selv tak.....

Den kan nu til nød OGSÅ printe billeder