/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Jeg søger en god blog
Fra : rosekamp
Vist : 1015 gange
200 point
Dato : 30-08-07 14:01

Hej alle

Jeg vil lave mig en blog om mine hobbyer og livet i al almindelighed.

Udbuddet af steder man kan lave en gratis blog er lidt uoverskueligt, så jeg vil høre om nogle af jer selv har en blog, som I synes virker godt.

Krav er at jeg selv skal kunne lave og bruge grafikken på bloggen, der skal selvfølgelig være så mange muligheder som muligt for at tilrette bloggen selv.

Hvad er smart/godt at have på sin blog af funktioner?

Kom gerne med en masse input (og helst kun vedr. blog og ikke så meget udenomssnak)

Hilsen Rosekamp

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 210 point
Dato : 30-08-07 14:14

https://www.blogger.com/start
Her kan man enda redigerer i selve html dokumenter ellre uploade egen skabelon o.s.v o.s.v,prøv,vis du ikke
synen det er noget for dig så kan du bare slette dim blog,jeg har en men bruger den ikke,jeg har en lokalt
på min hjemmeside.
Vis du f.eks har en g-mail konto så behøver du ikke at oprette en ny konto,du logger bare på med din g mail konto(google)
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-08-07 14:15

dokumentet,eller o.s.v nnn

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-08-07 14:20

eks
http://danandbrenda.blogspot.com/
Du kan klikke på eksempler oppe i venstre hjørne.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-08-07 14:22
Kommentar
Fra : calista

Dato : 31-08-07 09:47

www.smartlog.dk
Den er dansk

Eller www.wordpress.com

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp

Dato : 06-09-07 11:02

Tak for svaret Manse9933