/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Spansk / Dansk ordbog
Fra : Avant85
Vist : 683 gange
200 point
Dato : 29-08-07 00:03

Er der en side med evt. brugte ordbøger
Jeg skal bruge en Spansk / Dansk eller omvendt, til studier på handelsgymnasiet

Hilsen Avant85

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-08-07 00:24

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 29-08-07 07:41
Kommentar
Fra : vith

Dato : 29-08-07 09:11

Her er masser af brugte bøger

http://www.antikvariat.net/

Kommentar
Fra : vith

Dato : 29-08-07 09:14
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-07 09:39

Dette er i linket fra den blå avis

Gyldendals Røde Ordbøger
Forfatter Gyldendal

Gyldendals Røde Ordbøger, Gyldendal, Dansk-Spansk 6. udg 6. opl. Spansk-Dansk 4. udg 4. opl. 175 kr. for begge. Samt Retskrivningsordbog 1. udg 4. opl. 75 kr. Alle 3 ordbøger er i meget god stand og ganske lidt brugt. Kan sendes, ved forudbetaling. På billedet ses 7 ordbøger, men de sidste 4 er solgt. Sælges samlet for:
Pris kr. 200
Sælgers handelsbetingelser:

Handelsformer:
Kontant
Forudbetaling
Efterkrav
Forsendelse:
Deles
Betales af køber
Betales af sælger

Telefon 51 92 92 77
E-mail futte@sygnok.dk
By Holstebro |Jylland - Midt- og Vest

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-07 16:15

Citat
Jeg skal bruge en Spansk / Dansk eller omvendt, til studier på handelsgymnasiet

Førtidspensioneret
Bygningsingeniør
Kloakeksamen
Betonmontage
Fritidslandmand
Tømrermester
Tømrersvend

Har du ikke "titler" nok

Her er en GRATIS
http://www.angelfire.com/planet/johnmadsen/Spanskordbog/Spanskordbog.html

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 29-08-07 16:53

Tak for din opmærksomhed refi

Det er muligt, at jeg har nok af titler, men man bliver jo aldrig for gammel til at lære noget, vel !

Det kunne også være, at jeg kendte en, som jeg ville glæde med en erkendtlighed.

Venligst Avant85

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 29-08-07 16:54

Tak for svaret Nordsted1.