/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Eksamen Social-samfund sosu.
Fra : krizz20
Vist : 2161 gange
40 point
Dato : 27-08-07 19:04

Hvad er det vigtiste at huske op til samfundsfags eksamen
jeg er lidt navøs synes der er så mange til om service-loven

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 27-08-07 20:21

hvis du har fulgt ordentligt med i timen, er der vel ikke noget at være nervøs for. man kan ikke sige noget om hvad der er vigtigst for det er forskellige spørgsmål fra gang til gang.

Accepteret svar
Fra : Gucci1704

Modtaget 40 point
Dato : 28-08-07 08:48

Trimare har ret!!!!
Men.....
Jeg er selv praktikvejleder indenfor sosu og kan ikke give dig et endegyldig svar, da det er op til censor.
Der er ingen der forventer du skal kunne service-loven udenad, men at du kan koble det sammen med de øvrige 4 fag områder.
Mit tip er at du snakker og snakker. Er den der styrer eksamen og hele tiden vender tilbage til det egentlige spørgsmål, selvom censor kører ud på et sidespor. DET TRÆKKER OP.
HELD OG LYKKE

Godkendelse af svar
Fra : krizz20

Dato : 16-09-07 14:23

Tak for svaret Gucci1704.