/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hvordan finder jeg en e-mail
Fra : klemme2006
Vist : 7305 gange
100 point
Dato : 07-08-07 13:02

jeg er gennem årene blevet kontaktet af gamle bekendte og fjerne slægtninge, så det må kunne gøres; hvor slår man e-mailadresser op?

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 07-08-07 13:04
Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-07 13:07

Det er IKKE alle adresser der KAN findes, men en del

enten via ovenstående link eller http://find.dk/

Yahoo, gmail, hotmail osv. har du ikke store muligheder for at finde.....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-08-07 13:39

Folk der har offentliggjort deres e-mailaddresser til diverse registre, har kun oplevet at få en enorm mængde spam ud af det. Så det gør man ikke mere.
Dengang vi kun var en lille udsøgt ærlig skare med email, kunne man slå addresserne op på udbydernes hjemmesider. Det var på sin vis bedre tider.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 07-08-07 16:18

Spørg det fjerne slægtninge og gamle venner hvor de har din addresse fra.

Bjørn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-08-07 17:06
Kommentar
Fra : Olesen-50