/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Prøv lige at se her
Fra : Fijala
Vist : 638 gange
100 point
Dato : 06-08-07 17:00

Nu går det da helt galt eller hvad. Denne er kommet i mine private indlæg.

Citat
rossy20078@yahoo.com
Hello
I am called rossy oti I saw your profile today and found youworthy to
be mine as some one whom i can lay on hisarms as long as love is
concern, caring and teassingyou all the nightlong, If you are interested
inknowing more about and for me to send you somepictures of mine my contact
thu(rossy20078@yahoo.com )awaiting to hear from you.
Loving you forver
rossy.
R/O/S/S/Y/2/0/0/7/8/AT/Y/A/H/O/O/DOT/C/O/M/

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 06-08-07 17:02

Velkommen i klubben, vi er mange der har fået den mail idag.

Prøv at kikke under de sidste 25, tråden har været oppe to gange tidligere idag.

Så øv, du har ikke fået en ny kæreste/tilbeder

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-08-07 17:03
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-07 17:13

må godt nok indrømme at jeg ikke har kigget i andet end mine mails og der lå den så.

Min kone siger også at jeg skal lade være at svare på den.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-08-07 17:13

Godmorgen

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-07 17:14

Tak for svaret Nordsted1. Når du nu var så hurtig på aftrækkeren ska du da også ha pointene.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-07 17:17

Nu er der jo nogen som mig der af økonomiske grunde er nødt til at stå op hele tiden for at gå på arbejde, så den med godmorgen er langt fra rigtig. Stod faktisk op idag kl. 5.00 og var på jobbet kl. 6-00

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-08-07 17:21

Arbejde!
Det har vi folk til.