/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hej Spørgsmål omkring funsms.d
Fra : superfun
Vist : 1033 gange
100 point
Dato : 03-08-07 12:48

Hej .

Da en af mine gode venner ejer funsms.dk

vil han gerne vide hvad jer bruger synes om siden , og om noget skulle laves om eller tips og ideer.

Det skal dog siges at den er helt ny siden.

og den bliver stadigvæk videreudvilket

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 12:55

Citat
Det skal dog siges at den er helt ny siden.
og den bliver stadigvæk videreudvilket

Bliv ved med det.....

Reklamer er ikke så velset her.....

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 03-08-07 12:59

Reklamere heller ikke . intet med det at gøre :)

bare om i har ideer eller tips. det er jo et kontrekt spørgsmål ,
( det skal i hvert fald ikke anses om reklame )

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-07 13:01

Så var det en side af din gode ven du tilfældigvis fandt frem til

http://www.kandu.dk/tip16416.aspx

Jeg kan ikke li' de grønne blink på forsiden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 13:07

Citat
Nyhedsbrevet kan indeholde annoncer

Der sprang jeg fra.....

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 03-08-07 13:13

om = som*

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 03-08-07 13:16

Okay , fortæller jeg videre til ham :)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-08-07 13:20

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-07 13:21

Jeg så et forum på siden: http://www.funsms.dk/index.php?p=forum er det ikke der at brugerne skal komme med forslag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 13:32

Citat
er det ikke der at brugerne skal komme med forslag

Det kræver jo der er nogle brugere

Der bliver nok ikke mange forbedringer ved at snakke med sig selv......

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 03-08-07 13:50

Tjaaa er vel for pokker tiltalt at spørge her på kandu, hvad man synes om siden.

alle jer små smagsdommere, der så helvedes gerne vil bestemme over indholdet på kandu.

Hvis I IKKE har noget at sige til spørgeren, så hop for pokker videre til næste spørgsmål.

Engang imellem er I squ lige til at lukke op og skide i

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 14:00

Citat
Hvis I IKKE har noget at sige til spørgeren

Jeg tror da også spørgeren er interesseret i din mening OM OS

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 03-08-07 14:08

Ta nu Refi - manden kommer af og til med tips fra en side som HVER DAG, 365 DAGE OM ÅRETgiver folk mulighed for at downloade et program, der normalt ville være et købeprogram.

På trods af det scorer manden hver gang mange point, havde det været en *ukendt* person, var vedkommende blevet haglet ned, men nææh ikke refi.
Hold da helt kæft hvor er mange dog dobbelmoralske herinde.

Refi sidder og laver tips fra giveaway- istedet fior at lave et tips en gang for alle på selve siden.

Men måske jeg skulle få en eller anden til at lave et tip HVER DAG fra giveaway, så vil det være spændende om vedkommende vil score det antal point som refi scorer fra 'vennerne' for en god ordensskyld er linket til siden her http://www.giveawayoftheday.com og det er helt gratis

Hvis du nu sidder og undre dig over, hvad jeg mener så tjek refi guldkorntips her

http://www.kandu.dk/Tip16292.aspx Dato : 09-07-07
http://www.kandu.dk/Tip16283.aspx Dato : 05-07-07
http://www.kandu.dk/Tip16255.aspx Dato : 01-07-07

Sådan kunne jeg forsætte.............

MEN det gør jeg ikke, og som du vil bemærke så har jeg ikke bedømt refi trickstips, fordi at hvis han synes det er sjovt, så ham om det, men så skal man squ heller ikke gøre sig til dommer over andres indlæg.

Nåå men god weekend til alle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 14:13

Citat
Sådan kunne jeg forsætte.............

Det er der nok ingen der er i tvivl om

Citat
Det virker for mig...

Kommentar
Fra : pve

Dato : 03-08-07 14:25

Superfun - jeg synes der lidt vel mange farver når man kommer ind på linket, og så er jeg ikke fan af den limegrønne farve der omgiver selve siden.

Mvh

Pve

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 03-08-07 14:28

Hej . sikke en debat dette indlæg giver. men kan kun give ret i hvad paperboy siger.

Hvis du nu skulle vælge en anden bg farve , hvad ville den så være ? :)

takker for alle de ris og ros kommentar i kommer med ;)

Kommentar
Fra : pve

Dato : 03-08-07 14:30

Citat
Hvis du nu skulle vælge en anden bg farve , hvad ville den så være ? :)

Jeg har ikke som sådan en speciel farve jeg er vild med, jeg har det nærmere sådan at farven, mildt sagt, er meget lidt pæn. Men eskempelvis en lys grå, hvid, blå - ja næsten hvad som helst. Men det er jo også min subjektive vurdering og mine præferencer for farver.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 14:37

Citat
men kan kun give ret i hvad paperboy siger

Siger han noget

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-07 14:55

Der bliver brugt for mange farver.

Alene den grønne er i 3 forskellige nuancer. Som tidligere skrevet kan jeg ikke li' det grønne blink.

Det er et blink, jeg ikke får lyst til at klikke på, det minder om de blink, hvor man bliver millionær.

Teksten på forsiden, der synes jeg du skal begrænse farverne. Hold dig til den samme farve og evt. en anden skrifttype.

Der er 3 grønne nuancer, 3 blå, rød, orange, sort og en "karry"

Men jeg er ikke 18 år, måske det er sådan hvor de unge vil synes, det er en kanon side, når de ser forsiden.

Jeg ville foretrække en mere "rolig" side.

Men smag og behag er jo så forskellig.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 03-08-07 17:24

Vil give ret i at at der skal arbejdes mere med farverne, så de passer bedere sammen..

Blinket ligner virkelig et eller andet hvor man får en masse lort ind på siden..

Hvis sådan noget blev ordnet, vil man også føle sig mere tryk ved siden..

Er det nødvendigt at man skal opgive alle de oplysninger for at kunne få en bruger?

Lige nu har man ikke lyst til at give oplysninger eller ens mail i frygt for spam

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-07 17:36

Millister

Citat
Blinket ligner virkelig et eller andet hvor man får en masse lort ind på siden..

Sådan virker det også på mig, men det betyder jo ikke, at man får en masse lort på siden.

Men det afskrækker mig for at klikke på det, og det er vel ikke det, der er meningen med siden

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 03-08-07 17:41

Hej..

Tak for jeres svar .

Ang det med spam.

admin er den eneste som kan se jeres email adresse.

Så det er ikke farligt , og den bliver ikke videregivet til 3 part uden brugerens fulde medvirke .

Man kan jo selv vælge om man vil modtage nyhedsbrev eller ej.
så der er heller ikke noget at være bange for der.

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 03-08-07 17:42

Hvorfor det icon er lavet. Var for at den skulle få brugerens opmærksomhed. Men da i synes den virker farlig, ville dette blive lavet om :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 17:52

Hvad skal I bruge medlemmers fødselsdag og køn til ????????

Hvad skal i bruge adresse til ?????

Hvilket mobilselskab og telefon folk her er vel også underordnet.....

Det "smager" af oplysninger til kommercielt brug.....

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 03-08-07 22:01

Hej..

hvorfor du skal vælge mobiltelefon er fordi systemet finder selv ud af hvad for nogle temaer der kun passer til den model man har valgt.

Det er bare statistik .

det skal dog siges at man ikke behøver at oplyse navn og efternavn og adresse.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 03-08-07 23:35

Det fremgår ikke tydeligt..

Noget der godt kunne blive rettet, eller bare helt droppet, så der slet ikke blev spurgt efter det..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-07 23:46

Der sker noget når vi foreslår ændringer siden er ikke til kende fra i går blinkeriet er nu blevet meget diskret, gør nu ikke siden for kedelig, jeg er enig med flere andre her, den grønne blinken skar i øjnene, ellers havde jeg ikke ret meget imod siden, held og lykke med Funsms

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-07 23:53

Jeg har ikke noget imod stavefejl, i et forum som denne, ikke alle staver lige godt, men alle skal have lov at skrive i et forum. Men når fejlen er på en hjemmeside og kan ses at alle som vil oprette sig som bruger, så bør det rettes, vil du sige til din ven at PRÆMIER er med æ og ikke e

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-07 12:47

Der er da sket meget på siden

Jeg vil stadig mene at der er farver, der skal ændres.

1. Der hvor der står forside, temaer, ringetoner ...... skal skrives med den grønne farve, som du bruger i menu.

2. Den røde vandrette bjælke, hvor der står forside skal også have den grønne farve.

3. Baggrundsfarven skal også have den samme grønne farve.

4. Symbolerne ud for 1,2,3, 4, 5 og 6 ville jeg også gøre grønne.

Men igen smag og behag er jo forskellig. Men for mig ville siden bliver mere harmonisk

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 04-08-07 13:59

Hej det er sagt videre , og er lavet om

hvad synes i nu skulle jeg spørge om ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-07 14:06

Citat
2. Den røde vandrette bjælke, hvor der står forside skal også have den grønne farve.

3. Baggrundsfarven skal også have den samme grønne farve.

4. Symbolerne ud for 1,2,3, 4, 5 og 6 ville jeg også gøre grønne.

Men der bliver da arbejdet på det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 14:13

Og fjern lige ALT der har med navne , adresser og fødselsdage at gøre......

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 05-08-07 00:59

Synes det er blevet Meget bedere nu...

Mere harmoni i farverene..

Blinket er væk..

Kan rigtig godt li' at teksten i mideten er blevet skrevet med sort og lige stor skrift... -Man stoler mere på det der står

Nu mangler der bare at blive fjernet spørgsmålene om navn, assresse og fødselsdato... så opretter jeg en bruger

Da jeg ikke har oprettet en bruger, har jeg ikke tjekket det, men er der noget sted en garanti for, at det man downloader er blevet testet for malware?

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 05-08-07 01:08

Når jeg nede i bunden af hjemmesiden trykker på "Betingelser, "Priser," "Om os," kommer der bare en tom side frem?

Kan det passe eller er det bare min pc'er

Ellers skal der gøres noget ved det, da det virker som om der er noget at skjule..

Var ellers ved at føle mig helt tryg ved siden

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 05-08-07 10:21

Hej

Det som kan blive slettet er navn og adresse.
Alderen skal vi bruge da vi skal vide hvad for nogle alders grupper vi har på siden.

Ja alt er gemmen testet , Det brugerne kan upload skal først godkendes af en admin.

Det er jeres sikkerhed for at det kun er ting som virker og der ikke er et eller andet dårligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 10:53

Citat
Alderen skal vi bruge da vi skal vide hvad for nogle alders grupper vi har på siden.

Det kan jeg fortælle dig på forhånd

10-20/25 år......

99% af alle andre er fuldstændig ligeglad med den slags - de bruger telefonen til det den er beregnet til, og ikke som legetøj.....

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 05-08-07 11:24

Hej .

Det kan jeg så sige dig at du ikke helt har ret i ;).

vi har mange i alderen 30 - 50 årige :)

og hvorfor der skal bruges navn og efternavn og adresse, er da vores konkurrence system snart er udvilket.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 11:27

Citat
hvorfor der skal bruges navn og efternavn og adresse, er da vores konkurrence system snart er udvilket
.

Ja - der er penge i lor...

Hvem mon de bliver solgt til

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 05-08-07 13:51

Tror du misforstår hvad jeg skriver.

Konkurrence systemet er et system, hvor brugerne kan vinde en præmie hver måned.

Forstår dig ikke helt refi.

Vi må ikke bruge jeres adresse eller navn, efternavn til videregivelse ( som fx til reklame)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 14:04

Er der en bestemt grund til at du ikke vil prøve at rette dette

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=107824#1208115

Du kan jo ændre det igen til den røde farve, hvis det er det du vil have.

Men du spurgte jo om evt. ændringer.

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 05-08-07 14:19

Hej .

Jo vi laver den bjælke om ved forsiden til den grønnefarve.

Vores webmaster kommer først hjem her i eftermiddag så bliver det rettet , plus megete andet :) og jo takker for dine ris og ros kommentar, det er guld værd :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-07 16:08

I er frygtelig mistroiske jeg taster glad og gerne min navn og adresse, bare der noget som kan vindes det er der aldrig sket noget ved endnu, spam er noget jeg kun har hørt om fra andre

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 05-08-07 16:30

Det jeg mente med om alt var blevet testet, var om der tydeligt står noget sted, at alt er blevet testet for malware..

Kan navn og addresse ikke være noget man oplyser bagefter, i ens profil hvis man har lyst?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 16:34

Citat
I er frygtelig mistroiske

Det er desværre nødvændigt i vore dage.....

Men sålænge der kommer svar på det, er det da fremgang....

Forstår bare ikke helt:

Citat
Det som kan blive slettet er navn og adresse.

Dernæst:

Citat
og hvorfor der skal bruges navn og efternavn og adresse, er da vores konkurrence system snart er udvilket.

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 05-08-07 16:42

Nej det står ingen steder endnu . vil der komme i den nærmeste fremtid.

Nej ens navn og adresse kan ikke ses af nogen , ikke engang superadmin, admin , moderator osv.

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 05-08-07 23:21

Ang det med navn og efternavn:

Så havde min ven fået forkert information omkring det.

jeg som skriver nu , er ejeren af funsms.dk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-07 23:44

Hvad er så den korrekte information

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-07 11:04

Tør man spørge om hvor gamle du/I er ????????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-08-07 12:08

Ja når de vil have vores alder, det gælder vel begge veje jeg tror det er nogle meget unge mennesker vi har med at gøre, bare mit indtryk

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 10-08-07 01:45

Er den gået død den her tråd eller hvad?

designet er godt nu, men man skal stadig gi' en masse oplysninger..

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 10-08-07 10:16

Hej.

Vi har fjernet efternavn og adresse.

. Nu skal man kun oplyse navn alder telefon og selskab :)

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 10-08-07 12:02

Når jeg går ind og vil oprette en bruger, skal jeg stadig oplyse navn og adresse

Ellers en flot hjemmeside

...Der skal bare bruges lidt tid på at få fyldt de sider ud, der stadig er helt tomme

http://funsms.dk/index.php?p=priser

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 10-08-07 12:11

Hej.

Det virker meget underligt, for under tilmeldningen står der kun fornavn , Føds dato, køn brugernavn , password , gentag password . email. osv.

Ja. Ang priser, er det fordi vores sms tjeneste ikke er oppe, så det kommer når det virker :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 12:19

Du har stadig ikke svaret på hvor gamle I er....

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 10-08-07 12:26

OPS

Det var vist mig, der var lidt for hurtig, det er jo væk

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 10-08-07 12:27

Er der noget sted en guide til, hvordan man får det fra computeren til mobilen?

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 10-08-07 12:36

19 og 20 .

hvorfor er det så vigtigt at vide overhovedet?

Kommentar
Fra : superfun

Dato : 10-08-07 12:38

Det kommer på et senere tidspunkt.

Vi er igang med at lægge alt indholdet op. Det tager meget langt tid.

Men vi arbejder på højtryk for at få det gjort.

ps , vi har lavet en support msn. Hvor brugerene kan skrive til os. Som fx hvordan man overfører det .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 12:39

På grund af at du vil lave konkurrencer

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 10-08-07 12:43

Lyder til at i har styr på alt indholdet... det skal bare op på siden, så det skal jeg nokvlade være med at spørger mere ind til

Synes det er en fed ide. Held og lykke med den

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-07 12:54

Jeg synes nu stadig, der er for meget rødt.

Det ligner en "billig" side, men det er jo også gratis

Hvorfor vil du ikke ændre baggrundsfarven, så det bliver den samme grønne farve, som i "bjælkerne"

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 10-08-07 14:06

Jeg ville indramme søgefeltet oppe i toppen for at få mere ligevægt... ellers ser der også lidt tomt ud der

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 100 point
Dato : 17-08-07 09:03

Måske er det mig der er lidt gammeldags?

Efter min mening, burde de "frække" animationer ikke vises på forsiden, det bør være et bevidst valg at finde dem.

Der kommer jo sikkert mange børn ind på siden efterhånden som den bliver kendt.

iah

Godkendelse af svar
Fra : superfun

Dato : 24-09-07 14:05

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-09-07 18:13

Tak for det superfun - nu ser det meget bedre ud...