/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
SEO om min hjemmside
Fra : Clausvell
Vist : 554 gange
20 point
Dato : 31-07-07 17:58

Hej alle

Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan og hvorfor ikke jeg kan søge efter min dreamweaver hjemmeside via google, selvom jeg har beskrevet hver en enkelt side, der hører til min hjemmeside med op til flere ord, oppe i det felt, jeg har fået af vide, det er der jeg skal gøre det.

Min domæne udbyder er one.com

Jeg har desværre ikke flere point at give af p.t

håber der nogen der kan hjælpe mig

Mvh Claus

Kommentar
Fra : disken

Dato : 31-07-07 19:07

Citat
Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan og hvorfor ikke jeg kan søge efter min dreamweaver hjemmeside via google,

12 + uger´s ventetid; MEDMINDRE DU BETALER DIG FRA DET

Kommentar
Fra : disken

Dato : 31-07-07 19:09

Og så kan du endda IKKE være sikker.
Har du tilmeldt siden på diverse søgemaskiner.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 31-07-07 19:12

Har lagt et såkaldt tilmelder/ program i tip´s
men det virker kun på US sider + et par EU.
Men prøv programmet, eller byt hjemmeside
med andre, det forøger chansen for Google søgere

Du kunne JO begynde med at smide di side IND herinde
så var der direkte forbindelse/ kontakt

Kommentar
Fra : disken

Dato : 31-07-07 19:14

Men BETALER du IKKE, skal du ikke regn emed at ligge som NO 1

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 31-07-07 21:46

Selv om du efterhånden skal betragte internettet som én stor telefonbog, hvor du betaler for ydelsen, skal du alligevel kunne findes under den fuldstændige adresse. Er du registreret der?
Ellers må du tilmelde dig

Prøv at gå ind på http://www.metamaten.dk

Der finder du lidt om hvad søgemaskiner går efter og en side med links til hvor du skal/vil tilmelde dig.

"selvom jeg har beskrevet hver en enkelt side, der hører til min hjemmeside med op til flere ord, oppe i det felt, jeg har fået af vide, det er der jeg skal gøre det"
Hvis du laver fodfejl i head afsnittet, forstår søgemaskinerne det ikke, måske er det der du skal tage fat.

Jeg ved ikke om det har noget på sig, men rygtet vil vide, at hvis din side validerer fornuftigt har du en større chance for fornuftig placering. Jeg har været 'heldig' med et par af mine sider, de ligger øverst uden betaling - til gengæld sker der ikke en dullerbej fra nogle af mine søgeord! Der skal man op med tegnedrengen.

mvh
kathy

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 31-07-07 22:30

Tilmeld din side til Google: http://www.google.com/addurl/

..og følg eksperternes råd Clausvell:

http://www.joyzone.dk/sw159.asp

http://www.bitconomy.dk/Default.asp?articleid=3050

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-07 22:33

..nørder !!! http://www.demib.dk/seo/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 01-08-07 15:22

Tak for svaret molokyle.