/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Netgear WGR614 og linksys
Fra : Clausvell
Vist : 442 gange
94 point
Dato : 03-07-07 21:35

Hej

Jeg har hårdt brug for en forstålig og korrekt guidening til at få min Netgear router WGR614 og mit wireless G linksys kamera wvc200 til at fungere trådløst.

Jeg har fået en masse links smidt i hovedet, til guider fra hver firmaers hjemmesider. Og nu er min tålmodighed ved at slippe op.
Jeg har snakket med hvert firma, men da jeg ikke vil sidde og ringe frem og tilbage mellem de to firmaer, for alligevel at få et ubrugeligt svar, fordi de siger de ikke kender hinanden.

VIL jeg forsøge at få en af jer til at guide mig igennem, hver opsætning.

BEMÆRK VENLIGST AT JEG VIL HAVE DET OPSAT SÅDAN AT JEG UDEFRA I VERDEN INDTASTER
MIN IPADRESSE SOM JEG HAR FRA MYIP.DK OG SLUTTER AF MED PORTEN TIL KAMERAET OG SÅ ENDELIGT FÅR ET BILLEDE FREM:::::

HJÆLP....PLEASE

MVH CLAUS

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-07-07 19:28

Nu kender jeg ikke lige det kamera du nævner.
Men det vil normalt være sådan at kameraet automatisk sender billederne ud på en hjemmeside, hvorfra du så kan følge med i hvad der sker foran dit kamera.
Det vil sige at dit kamera skal kunne arbejde selvstændig, uafhængig af en PC, og derfor skal være tilsluttet direkte til dit netværk.