/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
det virker ikke
Fra : anniSuper
Vist : 3911 gange
100 point
Dato : 03-07-07 19:26

hejsa kanduer

er der en herinde der kan hjælpe en ældre dame. jeg kan ikke komme ind og spille på kom og vind fordi der står følgende :

the java runtime enviroment cannot be loaded

serveral java vitual machines running in the same process caused an error.

jeg kører med java (tm) SE runtime enviroment 6 update 1

mange hilsner fra anni super

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 03-07-07 19:39

Hey anni

Højreklik på dit internet explorer ikon --> vælg egenskaber --> avanceret --> fjern fluebenet ved java og vm

og prøv så igen...

/CaiNe

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 03-07-07 19:47

hej jeg prøvede at fjerne fluebenet ved java men dey hjalp ikke du skriver at jeg skal fjerne flueben ved vm hvad er det ??

hilsen annisuper

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 03-07-07 19:58

Hej igen

Ok ... så må vi prøve noget andet.... prøv at slette dine cookies gå igen ind i egenskaber slet filer

VM står for virtuel machine og er en del af java programmet
/CaiNe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-07 20:22

gå i tilføj/fjern programmer og fjern alt java du har og download bagefter den nyeste version hefra: http://javadl.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=11193

meeen måske ikke det eneste problem ??

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 03-07-07 20:35

jeg har nu afinstalleret det hele og installeret den du skriver men den gør stadig det samme

annisuper

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-07-07 20:40

Gå lige her ind, og klik "Verify installation" http://www.java.com/en/download/installed.jsp

Vent et øjeblik, og du skulle gerne få en "Congratulations". Gør du det ?

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 03-07-07 20:43

ja det gør jeg

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-07-07 20:47

Prøv lige at tjekke inde i dit antivirus, om scriptbeskyttelse er aktiveret

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 03-07-07 20:53

er det auto projekt du mener det hele er aktiveret i min antivirus jeg har norton 2006

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-07-07 20:55

Nej, ikke autoprotect. Der skal være en særlig beskyttelse imod scripts. Jeg ved bare ikke lige hvad den hedder i Norton

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-07 20:58

nortons scriptblocker (forslag)

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 03-07-07 21:01

hvis jeg går ind i status for antivirus så er følgende aktiveret ; beskyttelse mod spyware, auto protect, scanning af email og live update, jeg kan ikke se der står noget med script nogen steder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-07 21:07

æuw - norton altså

ville smide den ud hvis det var mig !!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-07 21:10

ps - har du genstartet efter afinstallation og nyinstallation af java ????

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 03-07-07 21:11

er det ikke for dårligt at jeg har betalt så mange penge ud af min pension får et virus program som i siger ikke er godt.......det vil jeg overveje til jeg skal forny det. med mindre der går koks i den

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-07-07 21:14

Prøv lige at gennemgå Norton en gang til. Jeg er rimeligt sikker på der må være nogle indstillinger med script beskyttelse

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 03-07-07 21:16

ja det prøver jeg hvad betyder script

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-07 21:16

det er umuligt at vide bedre indtil nogen lægger fakta på bordet

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=55

jeg ville uanset hvad smide norton på porten -

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-07-07 21:28
Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 03-07-07 21:51

nu har jeg været inde på kom og vind og lave en computer test og de fleste er aktiveret undtagen

java version er deaktiveret
java producent er deaktiveret

de skriver at jeg kan rette fejlen ved at installere programmet igen og det er jo det jeg har gjort.

jeg har været inde og lede efter script men det eneste jeg kunne finde er under firewall der er noget med java og aktivx men det er der tilladelse til .

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 03-07-07 21:54

kan det hjælpe jeg afinstallere norton og bruger en anden ?? hvis det er norton der blokerer for det

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 03-07-07 21:57

jeg kan godt spille inde på spigo uden problemer bare ikke på den anden.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-07-07 22:17

Det er ikke sikkert det er Norton alligevel. Jeg søger efter problemet, og vender tilbage.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-07 22:26

når du går ind på testen og den har kørt og viser resultater - og javaerne mislykket - rødt - så ventet stykke tid - så plejer den at komme igen - hvis ikke det lykkes så klik på hjælp mig med dette problem- så bliver du omdirigeret til javasun som fortæller om installation med mere er ok.

dette fra en anden der bruger af komogvind dagligt

det er da et forsøg værd - komogforsvind laver ofte problemer

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-07-07 22:44

Prøv lige dette, som er fra komogvinds spørgsmålsside:

Du skal prøve at slette cookies og midlertidige internet filer i din Internet explore. Du sletter dem følgende sted. Først starter du din Internet explore. Klik herefter på funktioner og dernæst Internetindstillinger. Her klikker du på 'Slet cookies', og bagefter, klikker du på 'Slet filer'.

Du skal også prøve at slette dine midlertidige java filer. Dette gør du ved at gå under 'Start' -> 'Indstillinger' -> 'Kontrolpanel'. Her vælger du i venstre side 'Andre indstillinger i Kontrolpanel' og klikker på 'Java'. Et nyt vindue åbner, og her klikke du på 'Delete files', og klikker på OK.

Imens søger jeg videre

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-07-07 23:39

Det er sandsynligvis en bug(fejl) i Sun java. Dette har løst problemet for flere brugere:

Afinstaller Sun Java. Når afinstallationen er færdig, så slet mappen C:\Programmer\Java og efterfølgende slet mappen C:\Documents and Settings\[Dit Brugernavn]\Application Data\Sun

Efter en geninstallering, er der håb om at det virker.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-07 06:58

hvordan går det her ???

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 06-07-07 20:50

hejsa miritdk og stl_s nu har jeg ( chicapigen) siddet og rodet med annis maskine og jeg har gjort hvad i har skrevet men intet virker , selv om jeg afinstsallerer java og i diverse mapper og genstarter og derefter henter den igen skriver den nøjagtig det samme.

den skriver følgende : serveral java virtual machines running in the same process caused an error.

så vi er lidt på bar bund her, for så teknisk er jeg ikke

vwnlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-07 21:34

prøvet rådet fra min venindenabo jeg skrev Dato : 03-07-07 22:26 ????

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 06-07-07 21:44

ok det vil jeg prøve, jeg smutter der over igen imorgen og prøver, den havde jeg ikke lige set

det er jo med at prøve det hele så må den da for pokker virke på et tidspunkt

hun vil jo gerne ind og spille bingo hihi, men det mærkelige ved det er at hun også spiller på noget der hedder spigo og det virker fint,

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-07 21:50

min naboveninde er meget bekendt med komogforsvind og det er hendes måde - skal hilse og sige der lige går et stykke tid - så kører det igen

held og lykke

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 06-07-07 21:54

det lyder godt, vi sætter os med kaffen og venter og får en sludder imens

jeg skriver imorgen og fortæller om det lykkes

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-07 21:59

lyder fornuftigt - husk nu at have javaen opdateret - dvs - afinstaller samtlige gamle versioner og hent sidste opdatering http://javadl.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=11193

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 08-07-07 20:09

hejsa

nu har jeg igen siddet her ved annis maskine og gjort alt hvad der er blevet skrevet og intet kan få den til at virke. med hensyn til at spille på kom og vind nu skriver den også når jeg lukker programmet ned følgende :

instruktionen ved "0x00da0183" referede hukommelse ved "0x88db4d89", hukommelsen kunne ikke "written" klik for at afslutte programmet

kan det ha noget med det andet at gøre

hilsen chicapigen

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 100 point
Dato : 08-07-07 21:54

Prøv lige at deaktivere alle tilføjelsesprogrammer i IE, og geninstaller java. Gå i Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret, og klik nulstil. Alle toolbars osv forsvinder, men i kan finde ud af om nogle de tilføjelser konflikter.

Hjælper det ikke, så husk at genaktivere tilføjelsesprogrammerne. Det gør du i Funktioner -> Adminstrer tilføjelsesprogrammer

Godkendelse af svar
Fra : anniSuper

Dato : 12-07-07 19:56

Tak for svaret stl_s.

nu lykkes det , jeg gjorde det du skrev i det sidste indlæg og bingo nu virker det så bliver anni glad så kan hun igen spille bingo

tak for hjælpen alle sammen

hilsen chicapigen der lige hjalp annisuper

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-07-07 20:00

det var dog dejligt hygge med spillene !!!

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-07-07 20:31

Godt at høre