/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Overnatning nær Lego-land
Fra : MSS
Vist : 2106 gange
100 point
Dato : 02-07-07 14:08

Hej

Kender nogle til et godt sted at overnatte, når man har været i Legoland ?? Evt. en radius på 10-30 km.

Må gerne være en kro eller andet.

MSS

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 02-07-07 14:30

I kan jo overnatte på legolands eget hotel?

Kommentar
Fra : MSS

Dato : 02-07-07 14:36

Hej

Ja, det var selvfølgelig en mulighed - men lige i overkanten af, hvad vi vil betale.

mvh
MSS

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 02-07-07 14:49
Kommentar
Fra : MSS

Dato : 02-07-07 14:55

Hej

Det vil jeg lige kigge nærmere på - kunne godt være en mulighed.

mvh
MSS

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-07-07 15:38
Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 02-07-07 16:22

Prøv at søge på "vandrerhjem". Jeg ved vi brugt det da vi var i legoland, men kan ikke lige hushe hvor. det var tæt på !!
God tur. Sønder

Kommentar
Fra : MartinFr

Dato : 03-07-07 01:23

Som nævnt, vælg en hytte på ved lego village som det vidst så fint hedder i dag (camping).

Det er ganske fint og vidst til rimelige penge.

Er iøvrigt fra Billund af.

Accepteret svar
Fra : Sillepigen

Modtaget 100 point
Dato : 09-07-07 19:12

Kender et godt sted. Hos Lis og Erling Nørgaard. Der er hytter, værelser og familierum og ligger på en gård lidt uden for byen. Virkelig hyggeligt sted og venlige mennesker. De har tidligere haft en mini-zoo har har nogle af dyrerne endnu. Prisen er meget rimelig sammenlignet med hotellerne i Billund.

Det her er deres hjemmeside: http://www.roomslis.dk/ så kan du jo kigge om det var noget for jer
Jeg har selv tilbragt en del timer derude og kan klart anbefalde det.

Mange hilsner Kathrine

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 10-07-07 08:07

Tak for svaret Sillepigen.
Det ser spændende ud !!
mvh MSS