/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Indsætte nyt vindue/ny fane i
Fra : edbhans
Vist : 529 gange
200 point
Dato : 01-07-07 15:20

Når man på sine hjemmesider laver et link - kan man så selv bestemme, at det skal åbne i et nyt vindue / på en ny fane? Og hvis ja, hvordan?

Jeg bruger Front Page 2003; men kan ikke finde noget om det.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 01-07-07 15:40

Ja, det kan du godt.
Når du indsætter hyperlink på din side åbnes en dialogboks, hvor een af mulighederne er "destinationsramme". Den aktiverer du. Herefter vælger du netop den parameter, du ønsker dig - f.eks. _self eller _body med flere.
Prøv dig frem, for at se de forskellige muligheder (som der iøvrigt er forklaringer på).

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 01-07-07 15:41

Ja, det kan du godt. Du højreklikker på det billede eller illustration/tekst hvor du vil indsætte dit link og kliker på hyperlink. Derefterter går du ove i menuen destinationsramme og vælger NYT VINDUE, så skulle det gerne virke

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-07-07 15:03

Ellers er koden her
Kode
<a href="http://www.kandu.dk" target="_blank">Kandu</a>
ellr hvis det er på dit eget site
<a href="DIN_SIDE.htm" target="_blank">Ny side</a>

//bentjuul