/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
vandspejling af tekst !
Fra : james25
Vist : 540 gange
50 point
Dato : 30-06-07 14:41

Hey !

Er der nogen der kan give mig en guide i at lave vandspejling af tekst i Paintshop pro. Noget der kommer til at se nogenlunde sådan her ud :
http://www.giorgioarmani.com/index.html

Vh James

Kommentar
Fra : pspgirl

Dato : 30-06-07 14:45

hej
jeg har en tut på min HP hvor texten er sådan .... du kan jo kigge på den ....

http://www.pspgirl.dk/Halloween.html

knus Pspgirl

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 60 point
Dato : 30-06-07 14:46

den hurtige model er at du skriver det du vil
dernæst tager du en kopi af teksten = dublicate i layer menuen
og så laver du flip af det og tilpasser det det område du vil have det stående på
og i layers sænker du så opacity til ca. 50 i den du har flippet eller til du er tilfreds.
Mvh Bevi54

Godkendelse af svar
Fra : james25

Dato : 01-07-07 16:42

Tak for svaret bevi54.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 01-07-07 16:53

selv tak og god fornøjelse.
Mvh Bevi54