/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
HJÆLP
Fra : Clausvell
Vist : 466 gange
74 point
Dato : 24-06-07 15:31

HEj

Jeg har en hjemmeside klar til at uploade

Jeg har lavet en preview på den og den er ok. men de vigtige mapper der skal komme med ind i hjemmesidemappen, komme ikke med ind for at den kan fungere. Og jeg har hørt at jeg "get" dem fra den oprindelige hjemmeside, men jeg kom til at slette meget af det oprindelige, indhold..

Så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

Forstår I hvad jeg mener ???

VH
C

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-06-07 15:53

Hvis du ikke har de oprindelige mapper + links,
kan du stortset godt begynde forfra, da det vil tage alt for
lang tid at gendanne.

Nogle hjemmesider/ servere tager daglig backup,
prøv om du kan redde noget der.
Skal lige sige, at backup, er noget du selv skal
skal redigere på serveren.

Har kun været ude for en server, der havde den funktion.

Er du kommet til at slette mapper- der hører til webstedet-
så kontakt din udbyder, de retter det på et par timer.

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 24-06-07 16:10

Hej

ja altså jeg har alle mapper og links til hjemmesiden, her på pc´en.

Men Det der sidst var uploaded til nettet er gået tabt...ja

Så mener du at jeg skal kontakte webstedet.... Har jeg forstået det korrekt

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 84 point
Dato : 24-06-07 16:26

Citat
Men Det der sidst var uploaded til nettet er gået tabt...ja

Det tvivler jeg på kan reddes.

Hvis du ikke selv har sat din server op til at tage daglige backups.
Og som sagt, er det IKKE mange webhoteller, der har den mulighed.

Så du skal uploade det du har på din Pc, det virker.

Og husk, at tage en Backup engang imellem,
der er ikke noget mere surt, end at skal til at lave
siden forfra___IGEN.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-07 00:06

Slet dog alt tidligere indhold hos din host og up-load dén side du siger er klar og Ok.

På den måde starter du jo fra 'scratch' og får ikke blandet 'gammelt' snavs ind i din ellers velfungerende nye kode. (..biblioteks-struktur mm..)

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 25-06-07 08:19

Tak for svaret disken.

Men når jeg skal uploade hjemmesiden, så skal der komme nogen vigtigte mapper ind under hjemmesidemappen, der får siden til at fungere på, og jeg kan ikke forstå at du siger jeg bare skal kunne upload det, fordi når jeg prøver på det, så lykkedes det ikke, og jeg tror det er af den grund.

Kommentar
Fra : JGK52

Dato : 03-07-07 09:27

Hej Clausvell
Jeg er selv ny bruger af Dreamweaver og har selv prøvet at uploade (put) hvor jeg ikke fik det hele
med. Hvis dit preview virker og du kan se alle mapper og filer i dit files vindue hvor du uploder fra,
skal du huske på at du kun får uploadet det du makerer og for at få det hele med skal du makere øverst i dit files vindue.