/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
2 uddannelser
Fra : axel33
Vist : 371 gange
40 point
Dato : 20-06-07 00:52

Hej

Sidder her og leger med optagelse.dk for at tilmelde mig to uddannelser. Men hvordan gør jeg det. Der er en prioriteringsliste, men så bliver jeg kum tilmeldt en uddannelse. skal jeg indsende en ansøgning til begge uddannelsesinstitutioner og to forskellige prioriteringslister?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 20-06-07 08:02

Næ....

Du kan læse i pkt. 7 (på side 8-9) i vejledningen, hvordan du gør:

https://www.optagelse.dk/a268/_pdf/kot/vejl-prio.pdf