/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ændring af navn i profil
Fra : avalodia1977
Vist : 427 gange
20 point
Dato : 09-06-07 00:04

Jeg har fået oprettet en profil med fejl i navnet.

1. Kan jeg ændre dette?

2. Kan jeg slette profilen og så oprette den rigtige?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-06-07 00:09

Du kan ikke ændre noget.

Men du kan oprette en ny "profil" med det navn, du vil have, det kræver bare en ny mail-adresse.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-06-07 00:14

Jeg ser du har et andet spørgsmål, hvis du afslutter det, så kan du i din profil ændre, at du ikke vil have flere mails til den profil, som du har nu.

Kommentar
Fra : avalodia1977

Dato : 10-06-07 14:28

Det er jo lidt noget mærkeligt skrammel, men man har jo åbenbart en grund til at gøre det. Jeg synes nu det skulle være en menneskeret at kunne nedlægge sin profil.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 10-06-07 23:05

Du kan ikke ændre navnet i din profil, men du kan oprette en mailadresse, som ikke eksisterer, til denne profil.

Så opretter du en ny profil med det navn, som du vil ha' samt den mailadresse, som du vil bruge.

Det er jo sådan at kandu ikke kan slette din profil, de spørgsmål du har stillet, ville så forsvinde sammen med svarene, samt de svar, som du har fået point for.

Tråde der måske har været brugbare for andre brugere, og svar måske kan bruges senere.

Du skal være opmærksom på at du ikke kan overføre dine point til et andet brugernavn. Dine optjente point super/ledige går tabt.

Med en ny profil starter du på en frisk.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 11-06-07 21:24

I bund og grund burde det da være muligt ans - ejerskabet til nedlagte profilers indlæg kunne blot tillægges en "noname" profil med et eller andet løbenummer bagefter, så der ikke går 110% kuk i databasen, hvis en profil nedlægges.

Godkendelse af svar
Fra : avalodia1977

Dato : 11-06-07 21:27

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-07 22:01

berpox

Der er mange ting, der er muligt, men det er ikke mig, der er kandu, refererer kun til kandus regler